Eli siis, olen tässä ihan vahingossa saanut aikaan tälläisen koodinpätkän. Koodissa ei ole ihan kaikkea, sillä minäkin vasta itse tutkin sitä ja näin ollen, sitä voitte siis soveltaa ihan vapaasti. Jos tulee virhetilanne koodin kanssa, saatte itse lisätä virheen estävän systeemin siihen. Koodi kun on muutenkin niin selkeä ja sellaisena lähetän sen. Sikäli kun virhetilanteen estävä koodi on riittävän sotkuinen minullekin, että silleen. Mutta kuitenkin, viihtykää tämän pätkän kanssa. Ja keksikää sille jokin tarkoitus. Minä olen jo keksinyt :-)
-Grey-
CLS x = 1 y = 1 DO W$ = INKEY$ IF W$ = CHR$(13) THEN EXIT DO IF W$ >= " " THEN LOCATE y, x: PRINT W$: x = x + 1: Kirjoitus$ = Kirjoitus$ + W$ LOOP
CLS x = 1 y = 1 DO W$ = INKEY$ IF W$ = CHR$(13) THEN EXIT DO IF W$ = CHR$(8) THEN x = x - 1: LOCATE y, x: PRINT " ": Kirjoitus$ = LEFT$(Kirjoitus$, LEN(Kirjoitus$) - 1) ELSE IF W$ >= " " THEN LOCATE y, x: PRINT W$: x = x + 1: Kirjoitus$ = Kirjoitus$ + W$ END IF LOOP
Mikä toi on?
Mikä toi koodi on?
Ja mist sais ilmasii
Quick Basic ohjelmii....?
www.roskasoft.cjb.net
www.roskasoft.cjb.net
Mun mielestä tohon koodin nimeen tosiaankin kannattais pistää sen nimi, eikä mikään miniminiminiminikuvaus siitä
Eikö liene kirjotusohjelma (ja vieläpä melkoisen alkeellinen :) ).
huono otsikko
Eiks toi ois suunnilleen niiku cat?
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.