niin. Huvittais tietää kuin monella on visual basic kutone? Mistä saanu? itte hankkisin heti jos ei maksais niin sairaasti (ainaski 1000e) plääh.
No mul on VB6 ja sain kaverilta koko Microsoft Visual Studion :P
Eppaa mä saisin sen koulusta mut faija ei tykkää ideasta yhtää :((
No oikeetaa mun kaveri hommas sen töistään lainaa.
Oonko minä kaikista poikkeus? VB6 ja AITO:)
Monkkats:
lainaus:
No oikeetaa mun kaveri hommas sen töistään lainaa.
Ei se kuitenkaa oo "laillista" ;) mut who cares... paitsi mun faija :(
Ja shogun: kuin sulla on varaa se on kallis??? :)
lainaus:
Ja shogun: kuin sulla on varaa se on kallis??? :)
Ei mulla olekkaan, mutta firmalla on:)
Mulla oli, kun olin hommannut vähemmän laillisesti sen jostain, mutta nyt ei ole enään, kun kone tyhjennettiin täysin ja nyt on enään käytössä visual basic 5 (puoliaito), joka valittaa muutamissa objekteissa jotain ihmeellistä....
Siinä lukee vain jotain
"License information for this component not found. You dp not have an appropriate license to use this functionality in the design environment"
ja tämäkin valitus tuli commondialogista ja niitä on enemmänkin, jotka tätä valittavat.
Minulla ei ole sitä Visual Basicii ollenkaa, vaan Quick Basic.
No quick basicciha on kaikilla. Kuin laillinen vitone on ja mistä sen saa ja kuin kalliilla?
Mulla on ku sain sen kaverilta nii poltin sen
Minä omistan VB6:sen.
Sain visual basicin faijan työpaikalta (koko Visual Studion) :-)
Mulla on VB6 (kertoo varmaa paljon jos sanon että mulla ei kovinkaanmonta softaa ole laillisesti.. itse asiassa ei ole yhtään kaupallista ohjelmaa nyt laillisesti koneella...)
Onko se laillista jos saa Visual Basicin iskän kaverin kaverilta joka on töissä Microsoftissa?
Saasta, tuskin, mutta enpäs tiedä. Mulla on Visual Studio 6.0 Pro ja vieläpä ihan aito.
lainaus:
Onko se laillista jos saa Visual Basicin iskän kaverin kaverilta joka on töissä Microsoftissa?
Jaa'a, mikäli se kaverin kaveri on laillisesti ostanut tai muuten sen hankkinut niin voisihan tämä henkilö antaa sen vaikka syntymäpäivälahjaksi... Olettaen tietenkin, että sitä ei ole rekisteröity vielä kenenkään käyttöön - näin uskoisin omasta mielestäni.
Ainakin siinä käynnistäessä kun tulee se tervehdysruutu mikä lie, että "Visual Basic 3.00 PROFESSIONAL by Mircosoft(r)" ruutu niin siinä lukee jotain että "licenced to: (joku nimi en muista mikä)"
Joo... VB6 on... oikeinpa aito
Mulla ainaskin on VB6.
Täältä löytyy Visual Studio 6.0 ostettu Microsoftilta opiskelija-alennuksella.
Minullakin on 6.0 laiton ja aito versio.
Aidon version sain faijan työpaikalta kun sillä on lupa yksityiskäyttöön kaikkii softiin, joita työpaikalla on.
En kyllä ole paljoa tehnyt mutta ~1kk harjoitellut ja huomasin että tällästä jaksa.
MS Visual Studio 6 löytyy aitona laittomana...
mulla on 6:nen
mulla on Visual Basic Enterprise Edition
Joo, löytyypä koneeltani KaZaAtettu VB 6.
lainaus:
Oonko minä kaikista poikkeus? VB6 ja AITO:)
Et ole ainut.
Itse ostin sen käytettynä 250 eurolla (pro versio)
Jälkeenpäin on tullut hankittua ihan kaupasta suoraan VB.NET n. 140 eurolla.
Huuto.netistä noita aina silloin tällöin löytyy suht halvalla, kuten newsseistäkin myydään alueelta.
Kannattaa seurata noita paikkoja.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.