Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: JOGL : Mitenkä tuttu tämä on forumin käyttäjille ?

kpzpt [07.07.2011 14:47:04]

#

JOGL,

Nyt on tilanne että näytönohjaimen päivityksen jälkeen, minulla tässä uudessa näytönohjaimessa on uudet ajurit, ja niitten kanssa ei tuo Graphics2D toimi Linux Mint 11 kera, minulla on Java ohjelmassani käytössä APPLET -> CANVAS -> BUFFERSTRATEGY (2) <- BUFFEREDIMAGET JA MUUT GRAPHICS2D PIIRTELYT.

Tuo BUFFERSTRATEGY menettää itsensä kuten kaikki VOLATILEIMAGETKIN mitä asennan käyttööni, heti kun ne asennan toimintaan, eli ruudulle ei piirry mitään muuta kuin setbackground colori.

Olen nyt sitten hylkäämässä Java2D:n ja ajattelin LWJGL testien jälkeen pysyvästi siirtyä JOGL kirjaston käyttöön, mitenkä tuttu tämä JOGL on tällä foorumilla.

Minä ajattelin että käyttäisin TEXTURERENDER pintaa jollekka piirrän Graphics2D osiot ja sitten käyttäisin TEXTUREITA BUFFEREDIMAGE:jen sijaan ja vielä OpenGL käskyillä rakentaisin loput Graphics2D käskyt line, fill/drawrect oval, jne, ellen sitten piirrä kaikkia tuohon TEXTURERENDER pintaan.

Kuinka tuttu on JOGL foorumin käyttäjille ?

Onko se ihan kelvollinen puolikaupalliseen käyttöön, minä tämän Graphics2D ja LWJGL testieni jälkeen olisin varmaan aika nopeasti sinut myös ison kirjaston JOGL:lin kera.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta