Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Sähköposti-tiedostojen selaus palvelimella

pistemies [25.04.2011 16:57:19]

#

Olen miettinyt, miten voisi omat sähköpostilaatikon viestit tulostaa etusivulle.
Hiukan oudolta vaikuttaa rivinvaihto-systeemit niissä, miten sen saisi parhaiten eriteltyä. Esimerkisi otsikko (Subject:) on joissakin viesteissä monella rivillä. Miten sen saisi arrayhyn oikein?

Lebe80 [25.04.2011 17:56:46]

#

Vastaan tuohon heti kun vastaat tähän: "Moi, olen 31v olenko liian lihava?"

punppis [25.04.2011 18:31:23]

#

Lebe80 kirjoitti:

Olet.

pistemies [25.04.2011 18:33:50]

#

Lebe80 kirjoitti:

Et ole :)

No mie olen uusimaassa hiukan sivujani ja siihen tulee yhtä ja toista uutta.
Tällä hetkellä jo cpanelin sähköpostiin kirjautumislomake tulostuu osoitteessa index.php?id=webmail.
Koska sähköpostiviestit ovat palvelimella hakemiston mail takana, ne on sieltä mahdollista onkia luettavasksi php:lla opendir- ym. avulla.
Olisihan se kiva, jos oma mailbox tulostuisi tuossa missä muutkin...

Metabolix [25.04.2011 18:41:03]

#

Asenna jokin valmis kirjasto tai opiskele otsikoiden oikea muoto speksistä.

Otsikot päättyvät ensimmäiseen tyhjään riviin. Ensin kannattaa siis katkaista viesti siitä. Jos jonkin rivin alussa on välilyönti tai tabulaattori, se pitää yhdistää edellisen rivin perään. Lopuksi pitää vielä purkaa mahdolliset enkoodaukset, joita käytetään, jos otsikossa on erikoismerkkejä.

pistemies [25.04.2011 19:12:39]

#

Kiitos!
Pikku hiljaa... alkaa koostumus löytymään kun muutin kaikki välilyönnit   merkeiksi ja rivinvaihdot br-tageiksi. Tulostuu jo samaan tapaan kuin webmailin "Näytä kaikki otsikkotiedot". Mutta öö...oli muutama iso kuva ja se latoi niiden koodin kans ruutuun... :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta