Hei.
Ois pikkuongelma. Eli oon tehny dokumentin jos on tekstitys valikoi sun muuta, sen oon koonnu yhteen dvd studio prolla (Adobe Encorea vastaavalla). Ja sit on html/php käyttöliittymä. Pitäs saaha noi kaikki dvd:lle poltettuu. Ongelmaksi ilmeni ton dokumentin linkitys. Eli pitäs saaha se silleen et toi dokkari aukeis niinku mikä tahansa muuki video jollain playerilla, kuitenkin kaikki noi valikot ja tekstitykset pitäs saaha mukaan.
Elikkäs, täs vähä esimerkkii siit mitä tarkotan, http://www.rope1986.com/viimeistely/ tonne Dokumentti linkin taakse pitäs saaha se studio prolla koottu dokkari, eli ku tota alinta linkkii painaa nii toi dokkari avautus uuelle ikkunalle. Ku toi kaikki tulis siihen yhelle dvd:lle. Noh oon kuullu et toi onnistuis et pitää vaan määrittää playeri
<object type="video/mpeg" data="movie.mpg" height="360" width="640">
<p>Download <a href="movie.mpg">Movie title</a>.</p>
</object>
tollast koodii löysin täältä:
http://bytes.com/topic/html-css/answers/449953-how-play-dvd-web-site
mut ei noi oikee sano mitään.
Ja tosiaa, mielellää et se dokkari avautus omaksi ikkunaksi jota sit voi suurentaa.
Eli tiivistettynä html/php/javascriptil pitäs saaha auki dvd image tai video_ts.
Mikäli muita ratkaisuja tai formaatteja on olemassa jolla noi valikot ja muut näkyy ja joka on mahdollista helpommin laittaa nettilinkiks, ajatuksia otetaan vastaan.
Ja siis toihan ei tuu nettiin vaan yhelle dvd:lle, mut käyttöliittymä on tehty html:ää ja php:tä hyväksikäyttäen.
mites sä ajattelit ajaa php-palvelinta (video)dvd-levyltä?
Jos olisit lukenu myös sivua, josta "koodisi" otit, olisit ehkä huomannut, ettei dvd:lle upoteta nettisivuja, vaan ohjeiden perusteella video oli upotettu nettisivuille muodossa, jonka useimmat selaimet ymmärtävät (mpeg).
Oma ohje olisi olla tekemättä koko asiaa edes näin peräedellä, ja käyttää vaikka vain video-dvd-luontisoftien omia valmiita valikoita. Php:n sotkemisesta mukaan saat lisäpisteitä!
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.