Morjes te "koodarinörtit".
Ny ois apu kipiästi tarpeen, ku deadlineeki vaa hetken verra jäljellä.
Eli mull on DVD dokumentti, oma tekemä (siin on tekstityst ja valikoit, nii muulla formaatil ei pysty tekeen). Noh toiseks mull on pdf ja swf muodois tehdyt raportit.
Noi pitäs saaha yhen käyttöliittymän taa (dvd:ssä on jo, mut koko roskast viel oma) ja se pitäs sit polttaa levyl. Yks vaihtoehto mitä oon ny tekemäs on toi et tekee nettisivun (toki muutki ideat on enemmän ku tervetulleit).
Ongelma tos on ny se, et mun pitäs saaha toi dvd laitettuu, mut mull ei oo mitää käryy millasel koodauksel toi pitäs toteuttaa(ku ilmeisest samalla pitäs valita ohjelma millä se aukasee ton dvd:n.
Et mielellää joko ohjeit tai sit paikka mist löytys apuu.
Koodaukseen tosin käytän Adobe Dreamweaverii cs5 et jos siel on joku kikkula jne nii aina vaa parempi.
luulen et toi pitää mpeg-2 muodos toteuttaa (video_ts), mut en tiiä sit, ja täs ny sit tarttisin jeesii.
Käytä jotain authorointisoftaa sen DVD-valikon tekoon ja sitten sen tietokoneella katsottavan jutun laitat rinnalle. www-sivu voi olla hyvä idea koska se yleensä toimii suoraan ja PC:n lisäksi Macilla ja Linuxilla.
joo o, ton oon jo tehny mut sit tost eteenpäin ku pitäs laittaa se nettii nii on probleema
Siis mikä ja miksi pitäisi laittaa nettiin?
tai no, oikeestaan ei nettiin, mut se ois ehkä paras ton käyttöliittymän kannalt. Eli otetaan esimerkik joku leffa, jos on jo kaik valmiina, mut sun pitäs se semmossaa saada dvd:lle johon sit rinnalle esim joku raportti tms. pdf -filu. ja noil kahel filul sun pitäs viel yhteine käyttöliittymä tehä. No ajattelin et jos hötömölöttäs ja laittas embeddattuna ton dvd:n tohön hötömölö koodiin ja sit tekee sen käyttöliittymän hötömölöl. Noh toi on se ongelma et ku en osaa tommost dvd:tä linkata tonne koodiin. Se esim vois aueta omana ikkkunana ja sit sen vois halutessaan suurentaa.
Kuulemma tohon koodiin täytyy asettaa et mill softal toi filu aukastaa, mut tää kaik on nii erilaist mitä oon tehny ettei oo mitää käryy, okei osaan embeddata ja liittää normi videoi, mut just toi dvd tuottaa vaikeuksii.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.