mIRC IRC-asiakasohjelmasta on tullut uus versio, kaikki lataamaan http://www.mirc.com :)
kiviäkin kiinnostaa...
Onkos siinä jotain ihmeellisiä lisäsyteemeitä? Olisikos siis mitään ideaa ladata, jos on crackattu mIRCin aikasempi versio.. Hmm, eipäs tässä muuta, tuli taas kirjoiteltua jotain pitkästä aikaa...
_______ / _____ \ / / \ \___ / / \___/ \ \ \ \ __\ \_______________ / __| |___ ___ \ ______ __ / / | | / __ / / /____ / __ / / / / / / / / / / / / ____/ / /_/ /___/ / | \_/ / / /_/ / /____ /__/ ____/ ____/ \___/ /_____/ /_________________/
Miks tänne piti tosta laittaa ilmotus??
Onko tolla joku erityinen merkitys?
ei, tällä aiheella ei ole mitään merkitystä.
ei ollu eka kerta kun saasta tunki turhan aiheen tai viestin foorumiin...
lainaus:
_______ / _____ \ / / \ \___ / / \___/ \ \ \ \ __\ \_______________ / __| |___ ___ \ ______ __ / / | | / __ / / /____ / __ / / / / / / / / / / / / ____/ / /_/ /___/ / | \_/ / / /_/ / /____ /__/ ____/ ____/ \___/ /_____/ /_________________/
:D
kova logo soseella...
hmm, voinhan mä ton viestin poistaakin jos joku haluaa
Nyt on mIRC päivitetty.. :)
No jee
jep, kiviäkin kiinnostaa ;)
No, ei minua harmita että tänne nyt tällainen viesti tuli. Mircin päivitän jos tarvetta tulee, nyt ei sellaista ole.
lainaus:
kova logo soseella...
niin on ;)
lainaus:
kova logo soseella...
Joo-o... Vois kyl hakee ton uuen version tosta mIRCistä.. Oli niin tylsää niin tein ton ihan huvikseni tohon... Vois kai kopsii sen talteen seuraavaa käyttökertaa varten...
Millonkohan mä opin ymmärtään teitä? :o?
toi sose logo on laitettu tähän jo kolme kertaa.. :D
Eiköhän tuo ole jo vähän turhaa, siis tuon logon pistäminen...
Itse asiassa tuollainen suuri logo parin rivin viestin perässä on aika p3310:a...
No siitähän voi päätellä jotain soseesta :D
Niin ;)
lainaus:
öö?
lainaus:
Esimerkkejä? Mun mielestä saasta on ihanteellinen keskustelija, ei turhia viestejä.
lainaus:
Esimerkkejä? Mun mielestä saasta on ihanteellinen keskustelija, ei turhia viestejä.
=) kiitos!
Kyllä saasta ihan asiallisesti käyttäytyy?
Kyllä muuten pitäis löytyy linkkejä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.