Moi,
Jos on jokin nettisivu, joka "luo" linkin johonkin osoitteeseen muutaman sekunnin jälkeen sivun latautumisesta, onko mahdollista saada tämä linkki "parsettua" jotenkin?
Koska esim. file_get_contents:lla voi ladata sivuston lähdekoodin lataushetkellä, mutta javascriptiä ei tietenkään suoriteta missään vaiheessa..
Ja miksi ihmeessä sinun tarvitsisi lukea jokin linkki HTML-dokumentista?
Siis jos se nettisivu luo sen linkin javascriptillä, niin tietenkin tarvitsisit oman javascript-tulkin sinne palvelimelle suorittamaan se.
Tai voit myös katsoa miten se sivun javascript toimii ja pyrkiä toteuttamaan saman PHP:llä.
Voit parsia sen osoitteen suoraan siitä Javascriptistä, eikä sinun tarvitse odottaa että se tulee näkyviin.
Voihan se JS hakea sen linkin vaikka Ajaxilla, jolloin sitä ei varsinaisesti ole siinä eikä sitä voi siitä parsia.
Nää on aina kivoja kun kysyjä ei voi laittaa vaikka sitä sivun osoitetta mistä pitäisi kaivaa se linkki, niin voi kaikki vastaajat sitten kiillotella kristallipallojaan.
Tai sitten vain lopetatte arvailun ja annetaan OP:n selittää?
Äläs ny. Kyl näitä kristallipallonkiillotuskilpailuja on kiva lueskella.
Samaa mieltä :D
Jep, eli linkkiä ei ole sivuston lähdekoodissa sivuston lataushetkellä. Ei kai sitten ole mahdollista.
JussiR kirjoitti:
Ei kai sitten ole mahdollista.
Olet väärässä, ei se voi sille sivulle pyhällä hengelläkään ilmestyä.
Tietty jos huomioidaan seikat, että:
1) et osaa sitä tehdä itse
2) et halua antaa muille riittävästi pohjatietoja ongelmassa neuvomiseen
Niin onhan se joo mahdotonta. Mutta ihan vaan sinusta johtuen.
Download linkki tältä sivulta on tarkoitus saada: http://www.mediafire.com/?wakrmmz22ha9dt1
Kyllähän tuokin olisi tehtävissä, vaikka onkin nähty vaivaa siihen että ei onnistuisi helposti. Itse en lähtisi käyttämään paria tuntia tuohon, varsinkaan kun on hyvin vaikea nähdä mitään hyötyä moisesta.
Eli siis, ei ole mielestäni järkevää yrittää tehdä sitä.
Ihan helpointa tuollainen olisi tehdä käyttämällä esim. Geckoa tai Webkitiä, jolla rendaa sivun ja poimii halututun linkin. Pythonilla koodaamalla ei varmaan olisi ihan mahdoton homma. Ei maksa vaivaa lähteä PHP:llä kikkailemaan.
Muuttuuko toi osote joskus? Jos ei, niin ei sitä kai tarvitse erikseen hakea vaan voit linkata suoraan
Eipä tuo ainenkaan minulla lataamista suoraan aloittanut...
jo123 kirjoitti:
Minä vähän luulen, että tuo palvelu käyttää vielä evästeitä lisävarmisteena, jolla estetään hotlinkkaaminen.
The Alchemist kirjoitti:
jo123 kirjoitti:
Minä vähän luulen, että tuo palvelu käyttää vielä evästeitä lisävarmisteena, jolla estetään hotlinkkaaminen.
Jeps, nähtävästi siinä kävi jotain tollasta... Kopsasin vaan latauslinkin sen lataannuttua, enkä sen jälkeen tutkinut.
Käytännössähän tämä hankaloittaa tuota linkin parsimista kun pitäisi vielä saada käyttäjille oikeanlainen evästekin asennettua jollain kikalla...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.