Saisikohan apua, kun ei omat taidot riitä: kotikoneessani VB6 code ikkunassa hiiren vieritysrulla ei toimi, mutta kannettavassa taas toimii. hiiren windows asetukset ovat ok. t. E
Moikka erkki!
imppaa täältä paketti
moi laitoin näin regsvr32\C:\Uusi kansio\VB6IDEMouseWheelAddin.dll mutta ei mene eteenpäin, mitähän regsvr32 jälkeen pitäisi olla kansion määrityksessä?
E
Moikka taas erkki!
Vaihda Uusi kansio hakemiston nimeksi VBMouseFeel ja siirrä koko kansio sisältöineen C:\Program Files kansioon alihakemistoksi avaa kansion ja tuplaklikaa VBA Mouse Wheel Fix.reg -tiedoston kuvaketta. Sen jälkeen valitse Käynnistä->Suorita, kirjoita boxiin:
regsvr32 \Program Files\VBMouseFeel\VB6IDEMouseWheelAddin.dll
& painele OK-nappia
Moi Nea
En oikein käässä, erroria vaan lykkää: osaa ei löydy. moneen kertaa olen tarkastanut polun ja kaikki nimet mutta ei vaan. ??
E
Moikka taas erkki!
Tee näin:
Imppaa SetupRegTool.zip, pura paketti ja asenna...
siirry C:\Program Files\VBMouseFeel -hakemistoon, klikkaa tiedoston VB6IDEMouseWheelAddin.dll kuvaketta hiiren oikealla ja valitse Register -> Are You Sure? Kyllä
Mikäli et vielä rekisteröinyt ko. liitännäistä VBA:lle niin voit tehdä sen tuplaklikkaamalla samaisesta hakemistosta löytyvän VBA Mouse Wheel Fix.reg tiedoston kuvaketta.
Mikäli homma sattuisi edelleenkin tökkimään niin olen sanaton...
Hei
Olen sanaton minäkin!. Kiitos hyvistä neuvoista, jatkan joskus myöhemmin tämän ongelman kanssa ei se niin tärkeä ole.
t EKI
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.