Puhtek oli pitkään luottopelini, mutta siihen ei ole voinut luottaa enää aikoihin. Olisiko jollakulla neuvoa joku hyvä hotelli, jossa seuraavat toteutuu:
* Saa luoda itse tietokantoja
* Ei php:n safe modea
* oikeasti ajan tasalla olevan php, ei enää 5.2
* aktiivinen meiniki, ei jämähtänyt ja elämään kyllästynyt
* tiedotus pelaa
* (cPanel)
Tätä kysyttiin äskettäin: https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/
X10hosting:ia olen itse käyttänyt.
Foorumilla täytyy käydyä kerran kuukaudessa (pelkkä kirjautuminen riittää) tai sivutila sulkeutuu väliaikaisesti, joka on kyllä helppo avata uudelleen.
Rajoittamaton levytila, MySQL Tietokantoja voi luoda max. 2 tai 3.
Cpanel
Shellit.org on kuulemani mukaan hyvä.
Triskal kirjoitti:
Saa luoda itse tietokantoja
Onko tämä todella tarpeen? Miksei yksi tietokanta riitä?
Triskal kirjoitti:
Puhtek oli pitkään luottopelini
Näyttääpä luotettavalta: Googlella löytyi puhtek.fi, jonka etusivulla ääkköset ovat rikki, ja puhtek.com, joka näyttää huijaussivustolta ja jossa osa sivuista heittää seuraavan ilmoituksen:
FATAL ERROR: register_globals is disabled in php.ini, please enable it!
Metabolix kirjoitti:
Shellit.org on kuulemani mukaan hyvä.
Yksi sivusto on jo siellä ja ookoo on, mutta haeskelen käytettävyydeltään vielä vähän parempaa.
Metabolix kirjoitti:
Onko tämä todella tarpeen? Miksei yksi tietokanta riitä?
No hohhoijaa. Ei ole tarpeen _välttämättä_ olla koko ajan useampaa tietokantaa, mutta hetkittäin saattaa tulla tarve useammalle, jolloin on kivaa saada luoda ja poistella niitä itse sitä mukaa kun tarvitsee.
lainaus:
Näyttääpä luotettavalta: Googlella löytyi puhtek.fi, jonka etusivulla ääkköset ovat rikki, ja puhtek.com, joka näyttää huijaussivustolta ja jossa osa sivuista heittää seuraavan ilmoituksen:
FATAL ERROR: register_globals is disabled in php.ini, please enable it!
Kävitkö myös kolme vuotta sitten googlettamassa Puhtekia ja ihailemassa virheitä? Tilanne on muuttunut. Puhtekiin ei ollut mitään syytä olla luottamatta viime kevääseen asti. Se oli hyvä, halpa, joustava ja toimiva. Ja sitten kaikki meni päin hemmettiä. Mikään ei enää toimi, ylläpitoa ei enää kiinnosta ja samat mokat toistuu. Hermot menivät viimeistään nyt kun domainini osoittaa jo toistamiseen saman pyöräliikkeen sivuille, eikä ylläpitoa kiinnosta korjata.
int2000.netin ultimate taitaa vastata tarpeisiisi.
Rajoittamaton levytila ja liikkennöinti.
Sekä rajattomasti mysql-tietokantoja ja käyttäjiä samoin sähköpostiosoitteita sekä alidomaineja. Ja on c-panel. Lue lisää yrityksen sivuilta ja ota tarvittaessa yhteyttä. Asiakaspalvelu pelaa hyvin ja nopeasti.
Vain 74€ / vuosi.
Tekis mieli testata noita "rajaton liikennöinti" -palveluita joskus, 1Tnull valumaan vaan ja oottaa, kuinka pian palveluntarjoajalta tulee viestiä >:)
int2000:en asiakaspalvelu ainakin pelaa ja sivustot laadukkaan näköiset.
Kannattaa käydä firman sivuilla.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.