Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Windows Messenger pois?

Pekka Kauppila [22.08.2003 16:12:38]

#

Onhan se kiva kun Microsoft tekee XP:lle päivityksen jotta saadaan nuo Windowssin mukana tulevat ohjelmat piilotettua ja hyvin se Messengeri on piilossa pysynyt, mutta sähköposti ohjelmana minulla on Outlook joka sitten fiksusti avaa aina samalla Windows Messengerin joka todella ottaa sitten minua päähän kun en ensinnäkään käytä koko ohjelmaa. En ole kyllä löytänyt tuosta Outlookista mitään juttua millä sen saisi estettyä. Saman tekee muistaaksesni Outlook Express. Onko jollakin tietoa miten sen saa niin että se ei avaudu se Messengeri. Itse en ole ainakaan äkkiseltä löytänyt mitään ratkaisua. Alkaa aina joskus pännimään tuo Microsoftin periaate, että kun sulla on Windows on sulla myös kaikki muu Microsoftia halusit tai et.

odys [22.08.2003 16:38:15]

#

Joo muaki alkaa pännimään toi juttu.. itse sain sen estettyä.

Messengeristä sai asetuksista kai ruksin että "(Älä?) Salli käynnistämistä muiden ohjelmien yhteydessä"

Sitten Outlookissakin on asetus: Työkalut -> Asetukset -> Välilehti: Yleiset -> Raksi pois: Kirjaudu automaattisesti palveluun Windows Messenger

Meitsi [28.08.2003 19:32:40]

#

aina ku menee hotmailiin explorerilla, messenger käynnistyy ja estää lähdekoodin lukemisen. Microsoft ainakin pitää huolen siitä ettei koodia kopsata! :-D

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta