Joku saa selittää seuraavanlaisen jutun: Minulla on tässä Opera. Se kaatuu.. kun suljen messengerin keskusteluikkunan. Jooh, kyllä. Suljen jonkun toisen jutun ja tämä kaatuu, että selittäkääs mistä tälläinen todella outo ilmiö johtuu?
-Grey-
lainaus:
Suljen jonkun toisen jutun ja tämä kaatuu
onko tämä "tämä" nyt messengeri vai opera?
niinpä niinpä... vähän tarkkuutta kiitos.
Mulla on ollu vähän samanlaisia ongelmia tän opera6.01:sen kanssa... sit se ei välillä suostu lataamaan kuvia näkyviin... en sit tiedä?
On minullakin ollut jonkiverran ongelmia noiden vanhempien opera versioden kanssa, mutta 7.xx versiot on pelanneet mielestäni ihan hyvin. Grey:n kertomus oli ehkä vähän epä selvä mutta ymmärsin, että Opera kaatuu kun jonkin muun sovelluksen sulkee. En tiedä syytä tuohon, mutta olen nähnyt muistaaksen keskustelua tälläisesta ongelmasta jossain muuallakin...
Pekka Kauppila ymmärsi selostukseni aivan oikein. Eli Opera kaatuu kun jonkun toisen sovelluksen sulkee. Ainakin eilen se teki sitä. Operani versio on 7.11, että siitä ei ainakaan ole kiinni. Mitään haittaa siitä ei niinkään ollut, mutta olisi kiva kuitenkin löytää selitys tuollaiselle ilmiölle.
-Grey-
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.