Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: HTPC:lle näppis

Blaze [30.10.2010 22:55:25]

#

Toi mun iOne Scorpius P-20 taisi just sanoa työsopimuksensa irti. Suositelkaas sohvakäyttöön jotain langatonta näppistä, jossa on jonkinlainen integroitu hiirenkorvike.

Tuollasta Scorpiusta muuten älkää ostako. Ainoa hyvä asia siinä oli pitkä patterikesto.

novice [30.10.2010 23:09:24]

#

http://www.elektroni.fi/?product=11406

Mulla tuollanen....näppärän pieni sohvalta surffailuun ja tuo optinen trackball toimii hyvin. Saatavuudesta ei tietoa.
Asennus XP:lle vaati kyllä hieman taistelua...

tuutti [30.10.2010 23:38:14]

#

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=8122

tollasta käyttelin joskus

Blaze [31.10.2010 02:25:09]

#

Tähän liittyen haaste teille Windowsisteille: koittakaas kattoa telkkariin liitetyllä koneella animua ilman näppistä tai hiirtä :P

Minä Linuxistina otin miniläppärillä SSH-yhteyden, tapoin vanhan X:n (koska en saanu avattua xscreensaveria näppiksen toimimattomuuden takia), käynnistin uuden, ja komensin sen läpi näyttämään uusimman Panty & Stockingin.

Jokotai [31.10.2010 12:37:35]

#

Blaze kirjoitti:

Tähän liittyen haaste teille Windowsisteille: koittakaas kattoa telkkariin liitetyllä koneella animua ilman näppistä tai hiirtä :P

Minä Linuxistina otin miniläppärillä SSH-yhteyden, tapoin vanhan X:n (koska en saanu avattua xscreensaveria näppiksen toimimattomuuden takia), käynnistin uuden, ja komensin sen läpi näyttämään uusimman Panty & Stockingin.

On se Blaze aika guru :D

Macro [31.10.2010 13:01:23]

#

Blaze kirjoitti:

Tähän liittyen haaste teille Windowsisteille: koittakaas kattoa telkkariin liitetyllä koneella animua ilman näppistä tai hiirtä :P

Minä Linuxistina otin miniläppärillä SSH-yhteyden, tapoin vanhan X:n (koska en saanu avattua xscreensaveria näppiksen toimimattomuuden takia), käynnistin uuden, ja komensin sen läpi näyttämään uusimman Panty & Stockingin.

Jos on vaikka kosketusnäyttö, tai törkkää piirtopöydän koneeseen kiinni niin onnistuu. :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta