Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Java + Apache : Kuinka lasketaan avoimet konnektit ??

kpzpt [25.10.2010 16:54:58]

#

Hello!

Tarkoitus pieni muotoinen sotalautapelisivusto rakentaa.

Olen ostanut Ranskalaisen serverin vuodeksi ja nyt sitten pitäisi alkaa säädellä Apachea.

Kysymys on jos minulla sitten olisi Apache cmod_band ( noinko se nyt oli ?? ), niin, esim tämä moduuli mahdollistaa Apachen säätelyn, kuten moni muukin kenties parempikin moduuli, mutta, siis, tässä jos minulla olisi 40 asiakasta kerrallaansa ladannut Appletin palvelimeni Apachesta, niin kuinka Apache laskee mikä on avoin konnekti, jos säädän vaikkapa 30 max open konnektia kerrallaansa.

Niin, mikä on avoin, kun Applet lataa ajoittain .txt .png .jpg + muita tiedostoja palvelimen .jar fileestä ??

Tämä on vähän beginner touhua, kun ekaa palvelinta säätelen tässä, kuinka tämän kaltainen toimi tulisi hoitaa hyvin ??

----

Kysymys kaksi voisi olla se että kuinka teho syöppö apache on jos esim. asetan max. 50 konnektia kerrallaansa, taikka peräti 256, kuinka kaltainen prosessori tuolloin olisi hyvä olla ja kait tämä Apache sitten osaa asettaa haku pyynnöt jonoon vai onko niin julma että katkoo yhteydet.

----

Otan Apache vinkkejä vastaan tähän ketjuun, Java Applet ja .php serveri tarkoitus rakentaa.

//.....

Kiitos..

kpzpt [25.10.2010 20:46:32]

#

Öh!

No joo, teillä ei tota editointi mahdollisuutta ole tällä palstalla, näihin viesteihin, tuli aika vaikeasti seurattava kysymys yllä.

Kysyn hieman paremmin, aihe siis mitenkä säätää avointen Apache2 konnektien määrät palvelimella joka välittää Java Appletteja ??

Minulla on palvelin Ubuntu 8.04 kera, ja siinä sitten tarkoitus asettaa Apache2, välittämään, .php ja .jar fileitä.

Kun tämä palvelin sitten aika ajoin palvelee myös Applettejani, joista ladataan .txt .png .jpg fileitä, niin, kuinka jos tahtois että olisi vaikka 256-512-1024 käyttäjää maksimi kerrallaansa pelaamassa, niin, kuinka tulee säätää Apachen avoimet konnektit kerrallaansa, ja mitä moduulia olisi paras käyttää ??

Otan kaikenlaista vinkkiä vastaan :)

//.....

Kiitos..

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta