Mul on kone iha sekasin? jotain yrittää ladata ni se välillä ei tee mitään,välillä raksuttaa tunnin eikä tee mitään, tai sit se rupee raksuttaa eikä ota sit enää mitään käskyä vastaan?? mikä on?:) uusin mcafee ei löydä mitään:... rasittavaa tämmönen jatkuva buuttailu....:(
No klassinen kysymys: mitä teit ennen sekoamista?
Eheytä kaikki levyt. Scannaa scandiskillä. Korjaa virheet levyiltä.
Jos on 98 voi kyseessä olla myös keskusmuistin puute, koska win 98 ei osaa vapauttaa itse keskusmuistia ja syö itsensä juntturaan pikkuhiljaa tai nopeastikkin ja alkaa sen jälkeen käyttämään virtuaalimuistia eli kirjoittamaan kovalevylle, mikä on todella hidasta.
Jos kovosi on todella täysi, voisi olla aika siivota kovalevyä. Uninstalloi kaikki turha. Formatointi muutaman kerran vuodessa kuuluu minun arkeen :P Ei lagaile kone ollenkaan.
Nyt en kyllä jaksa formatoida kun lähtee kaikki warezi :))
FORMAT C: /Q
Ei nyt heti mitään formatointia.
lainaus:
win 98 ei osaa vapauttaa itse keskusmuistia ja syö itsensä juntturaan pikkuhiljaa tai nopeastikkin ja alkaa sen jälkeen käyttämään virtuaalimuistia eli kirjoittamaan kovalevylle, mikä on todella hidasta.
Jeps. Vois kuullostaa aika paikkaansa pitävältää:):):)
Pitänee vähä siivoilla:)
Keskusmuisti vapautuu buuttaamalla.
No niinhän se vapautuu, mutta kuka jaksaa boottailla kokoajan? Sen takia hankin XP:n.
lainaus:
win 98 ei osaa vapauttaa itse keskusmuistia ja syö itsensä juntturaan pikkuhiljaa tai nopeastikkin ja alkaa sen jälkeen käyttämään virtuaalimuistia eli kirjoittamaan kovalevylle, mikä on todella hidasta.
512 Mt RAMia ja Cacheman. Eipä minulla ole raksuttanut enää kiintolevyä, ja enkä edes huomaisi vaikka raksuttaisi, kun tuo kiintolevy on sen vertaa nopea (120 Gb, 7200 RPM, 8 Mt Cache)
lainaus:
Nyt en kyllä jaksa formatoida kun lähtee kaikki warezi :))
Ja jälleen kerran hyvä syy miksi kannattaa aina tehdä vähintään kaksi osiota. Toiselle systeemi ja toiseen tiedostot, jolloinka säästyy niiden siirtämisen vaiva sitten, jos systeemi pitää asentaa uusiksi ja osio formatoida.
-Grey-
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.