Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Kotisivujen hinnoittelu

manninen [13.09.2010 17:02:02]

#

Kotisivujen hinnoitteluongelma.

Pahemmin en ole kotisivujen teoista hintaa pyytänyt, mutta nyt olisi varmaan jo korkea aika.

Minkähintaisena pitäisitte seuraavanvaatimustenmukaisia sivuja.

Kuvagalleria, johon voi itse ladata kuvia ja tekstiä
Muutama perussivu sekä ajankohtaista sivu.
Taustalle tulisi tietokanta.

trilog [13.09.2010 17:11:05]

#

Arvioi, kuinka monta tuntia kuhunkin osioon menee (mieluiten hieman yläkanttiin) ja hinnoittele yksi tunti oman mielesi mukaan. Tällä tavalla palkkaaja saa käsityksen, kuinka kauan työhön menee ja mitä se suurinpiirtein maksaa. Jos palkkaaja haluaa urakkapalkalla, suosittelen hinnoittelemaan siinä tapauksessa vähän reilummin yläkanttiin, ettet itse ainakaan tee kovasti tappiota.

Paratiisin poika [13.09.2010 18:14:07]

#

Itse tuossa tilanteessa veisin tuntipalkan 10-15€, mutta se mitä itse (HOX! Olen 14 v) hinnoitellut, on näin:

Tein yhdet nettisivut ja sain pariksi vuodeksi domainin.

Tein toiset ja palkaksi pyysin 5€. Ei koskaan valmistunut ja sitten kaatui palvelin jolla tämä sivu oli.

Eihän minua kuitenkaan kannata kuunnella... Ei kukaan nykyään kuuntele...

Smuliii [13.09.2010 18:28:14]

#

Jos ei ole mitään ideaa tuntipalkastaan kannattaa katsastaa tämä: FreelanceSwitch Hourly Rate Calculator. Se vähän vaihtelee kuinka todenmukaisen tuloksen laskuri antaa mutta kai siitä vähän osviittaa ainakin saa.

Lebe80 [15.09.2010 08:46:47]

#

Tuntiliksaan tosiaan kannattaa suhteuttaa omat taidot. Lisäksi kannattaa tutustua heti ensimmäiseksi valmiisiin julkaisujärjestelmiin, joihin saa ladattua helposti laajennuksia ja joiden tietoturvapäivittäminen on yksinkertaista.

Jätän nämä tähän ja jatkan töitä:
Wordpress, Drupal, Joomla!, ModX, Concrete5.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta