Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Haussa henkilö tekemään ulkoasua

herkko [03.09.2010 21:25:24]

#

Minulla on Kpelit.net-nettisivusto, joka keskittyy ilmaisten pelien kehittämiseen ja jakamiseen niin itseni kuin käyttäjienkin toimesta. Tekniikkapuoli on kohtalaisen kunnossa, mutta tämänhetkinen ulkoasu on kuraa.

Haen siis yhtä henkilöä, joka olisi kiinnostunut uhraamaan aikaansa ja kehittämään paremman ulkoasun. Täysin puhtaalta pöydältä ei tarvitse aloittaa, sillä minulla on erään toisen henkilön tekemä pohja uudelle ulkoasulle. Se vain pitäisi kehittää valmiiksi. Tai toki saa tehdä alusta loppuun uudenkin, jos niin haluaa.

Itse en ulkoasun tekemiseen pysty, koska graafinen kyvykkyyteni on alkeellisella tasolla.

Jos olet kiinnostunut, tai sinulla on kysyttävää asiasta, ota yhteyttä joko sähköpostilla jare[miuku]kpelit.net tai vastaamalla tähän aiheeseen.

Kiitos.

Lebe80 [04.09.2010 01:51:22]

#

Yksi hyvä kikka on oikeasti etsiä vaikkapa Wordpressin ilmaisista teemoista lähinnä silmiäsi tyydyttävää tekelettä.

http://wordpress.org/extend/themes/

Jos ulkoasun lisenssi on tietynlainen, voi olla että voit käyttää sitä jopa "suoraan", kunhan vain väsäilet sivupohjasta "ei-wordpressille" sopivaan muotoon.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta