Kukas haluis tulla messiin?
täh
Kun haette porukkaa ohjelmointiprojekteihin, laittakaa vähän parempia kuvauksia mitä olette tekemässä.
jouku: mitä tekisti jos yleinen keskustelu -alueella olisi seuraava keskustelu: aihe: peli/ohjelma viesti: haluutteko tulla mukaa koodaa?????
Ja sitten... en ole aivan tuosta wapista perillä, mutta luulisin, että "wap-ohjelma" on wap-sivu (ei mitään vuorovaikutteista...)
Joo vähän enemmän saisi antaa tietoja? Onko tämä jouku myös joku läppä käyttäjä kun se mainostaa noita sen pakettiauto sivujaan ja lähettelee joka viikko tämmöisiä pelinteko viestejä??
Ei se ole läppä-käyttäjä kun se on ihan oikea ihminen, taitaa olla kutosella ja se kuvittelee aivan liikoja itsestään. Mutta ei se mitään: niin minäkin kuutosella.
Minä Minä Minä!!!!-) Mul on nokian 654321kymppi jos on wap!!!111 Mä sain just eilen matopelistä sataseittämän pistettä samalla kun mutsi voiteli pullii. Kelaa, Mult löytyy pullasuti wap-soosaukseen!!!11!!11
Anteeksi, oli pakko. En voinut hillitä itseäni. Tuhma minä *LäPs*, Tuhma minä *LäPs*... Tämä ei tule toistumaan, montaa kertaa ainakaan...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.