Taas se <b>hel****<\b> alkaa! Meen kuudennelle XD sinällään hyvä kun on koulun isoin ja nimenomaan <b>viisas</b> voi pelotella ekaluokkalaisii! No ei olen oikeesti koulussa rauhallisin tai no 10 rauhallisimman joukossa joku 1-5 sain katos 10 käyttäytymisestä. Kai me "nörtit" ollaan aika rauhallisii, kun ajatellaan vaan pelkkii koneita ja ne rauhottaa, eikö niin? No joo <b>Hyvää koulua!<\b>
no ens vuonna oot koulun pienimpiä.
Ei kaikilla ala normaali koulu ;)
Varmaan suurimmalla osalla kuitenkin.. mulla alkaa lukio.
lukio...
yläasteelle en enää menis:)
Ei koneitten ajattelu vaan minua rauhoita.. Ainakaan pikkuveljeni mukaan. Kyllä mullakin oli silti käytös 10. Vaan jes, minäkin olen koulun vanhimpia, kun menen 9:nnelle. (Kun nyt koulut alkavat, niin voisi noihin sijamuotoihin kiinnittää huomiota, eli taivutetaankohan se noin?)
Btw, jouku, noi tagit kuuluu ympäröidä hakasuluilla [ & ], ei noilla "suuruusvertailumerkeillä" ^_^.
oukkei
Pitänee mennä tänään käymään koululla.
Siis ei mitenkään opiskelemassa, vaan hieman kiusaamassa muita, kun itsellä on vielä viikko lomaa... :P
Alkoihan se maanantaina (11.8) kello 12 ja päättyi n. 14:30. Tiistaisin on minulla vapaapäivä tässä jaksossa :) Niin ja kyseessä ei ole sitten peruskoulu joka loppui 1997 kesäkuussa.
Koulu döfää
Hohhooo.
Tänään eka päivä Helsingin kuvataidelukiossa.
jouku, sä oot paskamulkkari! :) mut mä oon mokkeri kun mä menin seiskalle...
Onks teidän koulussa ketään elävää legendaa? Siis kaikki tietää mitä tarkoitan (?).
Edit: Mulla oli käytös seiska ettei se koneiden käyttö varmaan rauhota :/ täytyy parantaa käytöstä.
se sun käytösnumero näkyy tosta viestistä :->
lainaus:
se sun käytösnumero näkyy tosta viestistä :->
Toi hymiö pelasti sut... :D
:->
Plääh... työttömänä datanomina on paljon mukavampi olla (isi, äiti, tahtoo kouluu-uu-uu-uun, yhyy, pahat tädit työkkärissä kiusaa...). No ei vaiskaan, hermot meinaa palaa kun ei meinaa keksiä tekemistä...
PS: Aika kiva ikäjakauma, sama jakauma yhteen huoneeseen ja alta kahden minuutin olisi kasassa kuppikunnat. Kuka kehtaa vielä väittää etteikö internet yhdistä?-)
Alkoi se Lapinlahden lukio täälläpäin maanantaina (oli tosin helppo päivä, 10.00-11.30).
Täällä kouvolassa koulu alko maanantaina kello yhdeksän. :(
noin nyt eka päivä pulkassa (siis pääsin jo yhdeksältä ja en pystynyt vastamaan kun kavereitä oli kylässä...). Hyvin meni. Entäs teillä?
Samuel: onhan meiän koulussa ollut opena urheilu- uutiset uutistenlukiana :D.
Itse menin ysille, tosin alkoi jo eilen. Eilen oli kyllä tosissaan helppo päivä, 8.50 - 12.30. Tänään sitten taas ihan normaali, opettajineen päivineen :)
Alkoi se lukio minullakin. Ei siinä muuten mitään, mutta kun pitää herätä niin aikaisin.
seiska alko. koulu sux.
lainaus:
seiska alko. koulu sux.
Nii mullaki, mehän ollaan ikätovereita! :D
On se lukio rankkaa, tänään oli ensimmäinen kokopitkä päivä. Koko jakso on 8-15.30. Puol seittämältä ylös ja bussia odottamaan.
Mjooh.. lukion toista vuotta pakerretaan.. huomennakin alkaa koulu jo 11:50 ;-( Loppujen lopuksi ihan mukava homma että koulukin taas alkoi.
mulla alko kasiluokka ja päivät ovat 8.50 - 15.00 pitkiä..
Ei tää lukio oo ainakaan vielä mitenkää paha paikka:) ennen kun koulut alako ni kaikilla oli hirvee pelottelu päällä.... paskamaisen pitkii päiviä mut iha mukavaa?:)
Siis ei lukiossa ole edes pitkät päivät. Lukio on hemmetin helppo päästä läpi.
Vetää 6 kurssia / jakso niin se on siinä. Se tekee 30h/viikko 2 vuoden ajan ja vikana vuonna on sitten enää 5 kurssia / jakso niin tulloo 25h/viikko.
Itse otan tässä alussa vähän enemmän kursseja niin tulloo helppo viimeinen vuosi :)
35h/viikko ens jaksossa.
Mulla on 28-32 h / viikko.
Ihan perus päiviä...
Ittelläni alko ysi tiistaina...
8-14 joka päivä, ei o kovin paha...
Ysi on luultavasti helpoin luokka ylä-asteelta kun on paljon kertausta&valinnaisaineita
Itselläni alkoi 8 luokka. Yhdeksäs luokka on kyllä minusta raskainta. Vain 6 valinnaista tuntia viikossa. :(
menin amikseen sähköalalle 40h/viikko joka jakautuu kahtia eli noin 30,4 tuntia lähiopetusta ja 9,6 tuntia etäopetusta mut tunnit ainaki menee nopsaa ku ei oo mitää aineita paitsi tärkeimmät niitäkin vähän ja rentoja loput on sähköalan perusteita..:P
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.