Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: Ostetaan vb6 retail

Halenism [11.08.2003 13:17:16]

#

En tiedä tämän foorumin tavoista ym. ja pahoittelen jos teen nyt jotain kiellettyä tms, mutta yrittänyttä ei kait laiteta..

Kyselin tuossa jo joltain mailitse,mutta kun en vastausta saanut olen pakotettu tyrkyttämään ongelmaani kaikille, eli..
Tarvitsisin VB6:n ja uutena sitä ei enää mistään tunnu saavan joten toivottavasti joku teistä on juuri ajatellut .NETin ostoja ja haluaisi saada hieman VB6:n sijoittamiaan rahoja takaisin ja olisi halukas myymään sen minulle.. tai samapa tuo minulle mihin rahat käytätte =)

Tiedän että netistä saa mitä vain jaksaa hakea,mutta nyt tarvitsisin nimenomaan AITOA ohjelmaa ja EHDOTTOMASTI todistusta(lisenssit ym) sen aitoudesta. Mitään muuta kuin alkuperäistä on siis turha edes tarjota ;) Jokainen varmaan ymmärtää mitä tarkoitan joten ei tästä enempää.

Lappeenrannan alueelta voi kaupat tehdä kasvotusten, muuten homma kait hoituu järkevimmin postitse ja olen valmis maksamaan VB6:sta joitain kymmeniä euroja jopa useita, joten rohkeasti vaan ohjelmointikaluja uudistamaan.

Profiilissani on kait sähköpostiosoite jonka kautta minuun saa yhteyttä jossei tähän halua tietojaan laittaa.

Tarkennetaan vielä että tarvisisin siis Pro tai Enterprise-version, eli sellaisen millä voi tehdä laillisesti ohjelmia ulkopuolisille
tahoille

-Tommi

jouku [11.08.2003 17:05:18]

#

itelläni on kyllä kutonen ja laillisena (ainakin kaverin isoveli sanoi niin), mutta en voi myydä sitä koska tartten sitä XD. Jos et saa kutosta mikset ota kolmosta tai ykköstä netistä? http://maxcode.com/downloads/ tuolta pistät compilers, laitat hakusanaksi visual basic ja sielä 1 tai 3. Ootko ohjelmoinu?muista: "Visual Basic 3.0 is a windows 16bit compiler. This is not freeware and should be only used for educational use only."

Halenism [11.08.2003 18:12:56]

#

Syy miksi kaipaan juuri VB6:sta enkä esim uudempaa .nettiä on se että tuossa on jotakuinkin valmiiksi asti ohjelma tehtynä, mutta asiakkaalle en sitä saa antaa ilman omaa lisenssiä(laillisesti). Katsos koulun lisensseillä tehtyä ei saa antaa kolmannelle osapuolelle edes ilmaiseksi, vaikka se liittyisi kiinteästi opiskeluihin.(Perseestä,mutta Microsoftin bisneksen kannalta ymmärrettävää)

Nuo vanhemmat VB:thän ei ole käsittääkseni sen enempää ilmaisia kuin VB6:nkaan joten mitään hyötyä niiden warettamisesta ei olisi ja 5:sta vanhemmalla tuota ei ole järkeä edes yrittää tehdä.

jouku [11.08.2003 18:31:54]

#

no joo. niinhän se kai on, mutta multa ei likene kutosta!

Antti Laaksonen [11.08.2003 20:12:20]

#

lainaus:

Tarkennetaan vielä että tarvisisin siis Pro tai Enterprise-version, eli sellaisen millä voi tehdä laillisesti ohjelmia ulkopuolisille tahoille

Olen melkoisen varma, että myös Standard-versiolla tehtyjä ohjelmia saa levitttää. Professional ja Enterprise -versiossa on sitten enemmän ominaisuuksia ja komponentteja.

Mutta VB:tä ei minullakaan valitettavasti ole myytäväksi.

Halenism [11.08.2003 21:21:45]

#

Hmms, voi olla, onkohan niitä sitten vielä opiskelija-versio erikseen.. no niin tai näin, tuon Learning edition(standard??)-version ominaisuuksiin ei kuulu seuraavia
-"ADO (ActiveX® Data Objects)
Easily access local or remote data across a LAN or the Internet."
-"Data Environment Designer
Quickly develop reusable data-access components with drag-and-drop ease."
Ja (tietokanta)ohjelmani käyttää molempia, joten täytyy edelleen etsiä prota/enterpriseä
Kiitokset ny kuitenni.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta