Meillä on Soneran kaapeli-internetliittymä joka tökkii aika usein, välillä menee kokonaan pimeeksi. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Onko siihen joku järjellinen syy?
Meille menee hyvin usein poikki soneran ADSL. mutta ei täällä assyillä ;)
Ja syy siihen on: Sonera
No kotonani oleva kotiportti yhteys pätkii vähän väliä ja Elisa sanoo syyksi oman koneen asetuksia muttei se siitä voi johtua kun sitä sattuu muillakin saman boxin toisella puolen...
Mulla on kotona soneran adsl eikä pätki koskaan.
Ei, mutta teekkarikylässä asuessa välillä suljetiin yhteydet kokonaan illaksi joidenkin hyökkäyksien takia... nimeä en muista, mutta se oli jotain tyyliin dos... tjs?
Silloin ei päässyt edes lähiverkkoon, mutta nyt netsonicin 512kbps adsl:llä ei ole ollut mitään.
Joskus muuten syynä voi olla spyware. Esimerkiksi minulla yhteyttä ei muodostu välillä lainkaan, mutta kylläpä asiaan auttoi kun suoritti pienet tarkistukset Ad-awaren kanssa.
Ei tämä Kopu enää samaan malliin ole pätkiny, kuin ~vuosi sitten kun joka toinen päivä ei päässyt edes irkkiin.
lainaus:
nimeä en muista, mutta se oli jotain tyyliin dos... tjs?
DDOS (Distributed Denial Of Service)
lainaus:
Mulla on kotona soneran adsl eikä pätki koskaan.
Itselläni juuri sama homma. Kaverilla puolestaan pätkii.
Riippuu varmaan aika paljon alueesta. Mulla ja kahdella kaverillani ei ole pätkäissyt pitkiin aikoihin.
Taisi tuossa 2 viikkoa sitten tulla 30 sekunnin pätkäsy. :)
Sitä ennen ei ollut vuoteen pätkässyt.
Elisa ADSL.
Suurinpiirtein kerran kahdessa viikossa on yhteyden kanssa häikkää, mutta joskus vika johtuu lähiverkosta. (Biltemasta saa halvalla hyvän HUBIN)
Silloin, kun kaikkien 256-liittymien nopeus kaksinkertaistettiin, oli yhteys poikki sellaiset kaksi ja puoli tuntia...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.