Morjens!
(Selailin keskustelut läpi, mutta en ainakaa itse löytänyt tähän aiheeseen liittyvää topikkia.)
Siis normaali näppäimistölukuhan on melko simppeliä C++:lla, mutta kuinka saadaan luettua näppäimistöä/hiirtä samalla kun toinen ohjelma(esim. peli) on aktiivisena? Mitä kirjastoa kannattaisi käyttää ja mitä funktioita?
Tuo on täysin käyttöjärjestelmästä riippuvaista. Windowsissa näppäimiä voi seurata helposti GetAsyncKeyState-funktiolla, ja tarkempaa tietoa kaikesta saa koukuttamalla syötteet, jolloin ohjelmalle ilmoitetaan niistä välittömästi.
Edit: Alla mainittu SDL ei sovellu syötteen lukemiseen taustalla.
Onnistunee SDL kirjastolla, linkit: ohjelmoitiputkan opas syöttesitä ja sdl-kirjaston kotisivu.
https://www.ohjelmointiputka.net/oppaat/opas.
http://www.libsdl.org/
Dodih... Toimii ku junan vessa tolla GetAsyncKeyState:lla... Tänks vaan kummallekki
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.