Hei!
Olen tässä testi mielessä rakentamassa Java Graphics2D:n avulla pientä 3D engineä.
Minulla on kokemusta vain valmiiksi rakennetuista 3D engineistä, kuten Direct3D ja OpenGL Java ( LWJGL, JOGL ) ja C++ kanssa.
En haluaisi uudelleen keksiä pyörää, ongelmana on tällä hetkellä polygonieni tasojen piirtäminen,
minulla on työn alla sekä pintojen piirtojärjestys että myös "väärinpäin" olevien
pintojen piirtämättä jättäminen.
Eli, millä tekniikoilla selvitän "väärinpäin" olevat pinnat parhain, tämä piirtojärjestys taasen on jo aika hallinnassa.
Olen jo 39 vuotias ja tämä on vain mukava harrastus tässä, olisi mukava jos saisin asiallisen vastauksen.
Kiitosta avusta!!
( Edit. Myöskin jos tiedät jotain hyviä linkkejä vanhanaikaiseen 3D ohjelmointiin,
niin olisi hienoa vastaanottaa muutama tähän ketjuun. )
//----
Kiitos,,
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.