Hei koodarit!!!
Olen kehitellyt loistavan idean ja ongelma on se että omat koodaus taidot eivät riitä kyseisen idean suorittamiseksi. Sen vuoksi kysynkin että löytyykö ohjelmointiputkasta porukkaa joka haluaisi lähteä hommaan mukaan?
Tänne foorumille en tietenkään ideaani lähde kertomaan mutta siinä vaiheessa jos kiinnostuneita löytyy niin kerron lisää privana!
Se että kieliä on aika paljon enkä tiedä millä kielellä palvelua lähtisi kehittelemään niin voin kertoa että palvelu toimii selaimessa ja vaatii tietokannan.
OTA YHTEYTTÄ jos vähänkin kiinnostaa: kalleson(at)wippies.com
Itsellänikin oli mahtava idea mutta huomasin että skype olikin jo kännyköillä ;_;.
No voi sua:( Ideani ei ole kuitenkaan vielä käytössä tai on jollain tavalla mutta ei niin että siitä voisi hyötyä!
Nyt kuitenkin toivon että saisin jakaa projektin muutaman ammattilaisen kanssa ja voisimme rakentaa siitä hyvän palvelun!
Voisit kyllä vähän kertoa tännekin ideastasi, sillä nythän idea voi käsittää lähes mitä vain; tehdäänkö nettiin jotakin palvelua vai rakentinlaukaisujärjestelmää? Toisekseen, minkä verran itse laitat projektiin mukaan, eli rakennatko itse jonkin pohjan projektille vai tekevätkö muut työn puolestasi ja sinä keräät kunnian?
No sen verran voin valottaa, että kyseinen palvelu on tarkoitettu kaikenikäisille käyttäjille ja se pyörii nettiyhteyden varassa selaimella. Enempää ei oikeistaan voi kertoa.
Itse laitan projektiin kaiken mahdollisen panoksen.
Alustava paikkani projektissa:
- Idean kehitys ja projektin vetäminen
- Grafiikka, mediapalvelut
- Käyttäjän tarpeet ja pienimuotoinen käyttäjäkysely.
- Markkinointi
PS:kunniaa en tullut hakemaan ja projekti ei ole yhteydessä vielä millään tavalla kaupallisiin panoksiin. Se on myöhemmin yhdessä sovittava asia. Nyt on vain tarkoitus yhdistää ammattitaitoisia ihmisiä "saman katon alle" ;)
Onko tää taas joku facebook kopio?
Ei ole. ;)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.