Miten vois alottaa tekemään tasohyppelypeliä.. miten ne kuvat ja äänet siihen saa? jos joku vois antaa vähän esimerkkiä et pääsisin alkuun?
Ikävä kyllä tällaiseen kysymykseen on vaikea antaa yleispätevää vastausta. Asettele kysymyksesi hieman paremmin (esim. QB vai VB?), ja koeta saada edes jotain pientä alkuun ja tule sitten ongelminesi tänne.
DooDie on muuten ID:n mukaan tuhannes ohjelmointiputkan jäsen. Onnittelut sen johdosta :)
Mistäs sä ton ID:n näet?
No kun klikkaa tota tyypin nimeä, niin osoitepalkkiin tulee esim:
https://www.ohjelmointiputka.net/kayttajat/
Noh, tuo linkki vähän bugittaa vissiin tuon boldin takia.. mut kyl DooDien profiiliin pääsee painamalla DooDien nimimerkkiä kans :)
Mulla on mun lempinumero =D
Pitäskö tässä järjestää juhlat "tuhannes op:n käyttäjä"? :)
Kuinkahan hyvin toi jäsenlista pysyy käyttäjistään tiedostavana... tjs, kun se näyttäisi putkalaisia olevan jotain 800 vai onko Antti Laaksonen käsin lisäillyt sinne sitten niitä käyttäjiä, joka selittäisi ainakin jos kerran Doodie on 1000:s käyttäjä
Järjestetään Antille pippalot! Onhan se sentään putkan ensimmäinen jäsen! :)
No voi ärmäke! "hieman" on mennyt offtopiciksi... :/ :D
Ihan pikkuisen vain *näyttää sormilla* :D
Jos vaikkapa kertoisit kielen ekaksi
Okei, eli eka viesti oli vähän vajanainen.. QB on kielenä ja jotain ku saisin alkuun, niin ois hyvä.. en mä ihan loppuun asti tarvi apuu, kuhan pääsisin alkuun tekemises.. ja neuvoo miten kannattaa tehä jne..
lainaus:
Kuinkahan hyvin toi jäsenlista pysyy käyttäjistään tiedostavana... tjs, kun se näyttäisi putkalaisia olevan jotain 800 vai onko Antti Laaksonen käsin lisäillyt sinne sitten niitä käyttäjiä, joka selittäisi ainakin jos kerran Doodie on 1000:s käyttäjä
Jäsenlistalla on ainoastaan käytössä olevat tunnukset, tuohon tuhanteen sisältyy niidenkin tunnukset, joiden jäsenyys on syystä tai toisesta hylätty sekä muutaman käyttäjän vanha tunnus, pari omaa testitunnustani yms.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.