Hei
Olen taistellut nyt kaksi iltaa Nokia Connectivity API:n kanssa. ( http://www.forum.nokia.com/info/sw.nokia.com/id/
PimNavigator esimerkkiohjelma käyttää TreeView elementtiä. Olen yrittänyt saada viestit esimerkiksi listboxiin mutta ei onnistu.
Tarkoitukseni olisi saada ohjelma lukemaan ajastimen kautta kytketyn puhelimen viestit tietyin väliajoin. Esimerkissä ohjelma hakee kaikki mahdolliset löytyvät puhelimet. Näin ei tarvitse tehdä, käytettävä puhelin on määritetty jo ennalta. TreeViewin "+" painamalla ensin avautuu valitusta puhelimesta sms, mms, calender, bookmarks kansiot ja kun valitsee sms-kansion avatuvat saapuneet, lähtevät, lähetetty, vedokset jne. kansiot. Kun valitsee "+" saapuneet kansiosta tulee kaikki saapuneet viestit treeviewiin ja kun valitsee saapuneen viestin saa viestin tiedot viereiseen osioon näkyviin (lähettäjän numero, status(luettu/lukematon), lähetyspäivämäärä). Eli esimerkkiohjelman kautta viestit tulee näkyviin vasta kun itse etenee treevievissä eteen päin. Haluaisin, että tämä viestin lukeminen tapahtuu taustalla automaattisesti.
ELI: Miten saan viestit johonkin muuhun muotoon kuin treeViewiin.
Mahdollisesti jonkun Structure luonnin kautta?
API:en käytöstä ei ole aikaisempaa kokemusta ja tämä nokia ei varmaankaan helpoin kohde harjoitella...
Jos joku fiksumpi ja taitavampi pro kerkiäisi kertoa mikä olisi vaihtoehtoinen viestin varastointi paikka kuin TreeView ja miten saisin viestit suoraan luettua siihen saapuneet kansiosta. Ja kuitenkin niin, että tarvittasessa viestin saa poistettua myös puhelimesta(id tms. pitää säilyä viestin tiedoissa)
Kiitos...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.