Lähetin tänne js-koodivinkin otsikolla Ikkunasysteemi. Kun tallensin sen ja painoin itse vinkkiin vievää linkkiä, sain eteeni tyhjän koodivinkin, jonka luojana oli "simppeli". Tallennanko vinkin uudestaan, vai?
Voisitko vielä yrittää lähettää vinkin uudestaan?
Ei pahalla, Juhko, mutta tuossa ei ole mitään järkeä minusta. Ensinnäkin, demossa minulla ei toimi yksikään noista asioista, vaikka se JavaScript tuki on päällä.
Putkassa on minusta paljon hyviä julkaisemattomia koodivinkkejä, kuten tämä hauska Hirsipuu.
Mikä selain? Firefoxilla ja Safarilla toimii, mutta IE:llä ei.
Tuollainen pitäisi tulla.
Kuinkas monella toimii ja kuinkas monella ei?
Ei kovin kauniin näköinen, mutta ääkkösiä lukuunottamatta toimii hyvin.
Mozilla/5.0 (Macintosh; U; Intel Mac OS X 10.5; en-US; rv:1.9.1.3) Gecko/20090824 Firefox/3.5.3
Ääkköset ainakin ovat päin honkia.
Jep, ääkköset ei toimi, muuten näyttäis toimivan... Selaimena safari 4.
Korjattu.
Onko vinkkejä siitä, miten tuon saisi toimimaan IE:llä?
Macro kirjoitti:
Putkassa on minusta paljon hyviä julkaisemattomia koodivinkkejä, kuten tämä hauska Hirsipuu.
Ja "Och nu pratar vi svenska"!
Heh, tuossa on kyllä aikas hauska idea. =)
Juhko kirjoitti:
Onko vinkkejä siitä, miten tuon saisi toimimaan IE:llä?
Helppo ja järkevä tapa on käyttää jotain apukirjastoa (esim. jQuery). Vaikea tapa on selvittää itse että mikä ei toimi ja miksi ja miten ongelmat voi kiertää. Ellet osaa IE:n eri versioiden bugeja ulkoa, tämä voi olla todella turhauttavaa ja viedä paljon aikaa.
Ja Juhko: Kannattaisi minusta pistää = merkin ympärille välilyönnit, niin selkeyttäisi. Tätä muuttuja=1 on paljon raskaampi lukea kuin tätä muuttuja = 1.
Muokkaus: Korjasin kielioppivirheet.
Kiitos ohjeista, korjaan jossain vaiheessa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.