Miten Te muut Ohjelmointiputka.netin käyttäjät käytätte vapaa-aikaanne?
Itse käytin viime yön tällaisen näppärän ASCII-tekstiä lomakkeen tekstistä suoltavan systeemin.
Ohjelma toiminnassa löytyy osoitteesta http://www.virastojazz.net/asciigenerator.php
Sorsa löytyy halukkaita varten osoitteesta http://www.virastojazz.net/asciigenerator.txt
No jee...
Ihmeellinen, mutta toimiva systeemi.
Vapaa ajasta suuri osa menee pyöräilemiseen ympäriinsä
PHP ja internet-ohjelmointi
No vähän kaikkea.
Kuntosali (painonnostoa)
Golf
Sulkapallo (talvisin)
Ohjelmointi
Frendit
Leffat jne jne..
whine: On taittu tuota jo kahteen otteeseen kysyä, lisäksi tämä kysely on väärällä alueella :P
Ei ollenkaan, hänhän mainosti samalla mainiota asciigeneraattoriansa, joka on tehty php:llä.
lainaus:
Ei ollenkaan, hänhän mainosti samalla mainiota asciigeneraattoriansa, joka on tehty php:llä.
Aivan.
Aikaa ASCII-kirjainten vääntämiseen kului niin paljon, että ajankäyttämiseen liittyvä thread olisi mitä sopivin sauma vähän mainostaa.
Ei tuota koodivinkkeihin oikein viitsi laittaa, kuka tuolla muka mitään tekee? Lisäksi kirjaimet olisivat venyttäneet sivun parin selaimenmitan korkuiseksi.
Omasta puolestani täällä saa keskustella ajankäytöstä, mutta tätä varten on todellakin jo pari oikeasti asialle omistautunutta ketjua.
Tässä ketjussa voisi vaikka kysyä että mille PHP skripteille teillä on tarvetta? Kun en enään keksi mitään uutta tekemistä PHP:llä. Olisi mukava taas jotain väsätä jos se ei ole liian isoa.. kaikkea on tullut PHP:llä testattua.
Saisi vapaa-aikaa kulumaan iltasin siihen :)
Ajattelin suunnitella php-sovelluksen, joka kertoo ostettavien tuotteiden perusteella mikä on optimaalisin kävelyreitti Siltamäen Siwassa.
Jotenkin meikäläistä kiehtoo tuollaisten käytännön hommien tekemistä avustavien ohjelmien tekeminen :)
k-mikko asutko lähellä siltamäkeä? :D
Käyn silttiksen ostarilla usein. Asun suutarilan yläasteesta noin 500 metriä yläkaskentietä pitkin. :)
Ei perkele, mähän oon jakanut silloin sulle Alueuutiset viime viikolla. Lopetin homman. Kävi kyrsimään.
Mä asun tässä Töyrynummen ja Siltamäen välissä. Pitäisiköhän osallistua tuohon "Missä asut" -keskusteluun?
Jatketaan tätä keskustelua vaan tässä :D
Kävin ala-asteen toisen luokan joulukuusta lähtien töyriksen ala-asteella ja yläaste meni sutskussa.. :)
Jos tunnet tien niin Hannuntiellä asun. Ensimmäinen omakotitalo tällä tiellä kun käännytään yläkastentieltä.
Jos uskallat ja on aikaa niin vois vaikka nähä tänään.. eli tänään yön jälkeen :D
k-mikko nyt kun oot paikalla niin kato tänne :D
Lisäys: höh.. se ehti mennä jo :DD
Täällä ollaan jälleen!
Huomenna olisi kai jonkinsortin mökkireissu, että ehkä ei silloin. Joskus loppuviikosta. Ohjelmointiputkaitse voipi keskustella, jos ei muuten. Nyt (taas) nukkumaan.
OK. :)
No mä oon huomenna päivällä säätämässä jotain tuolla pekan kiskan läheisessä puistossa.. siitä kun lähet kävelemään sinne tolpille päin niiden ruskeiden pihojen parkkisten ohi.. oon siellä joku klo 12.00 lähtien aamusta :P
Joo hei tulkaa kaikki ohjelmointiputkalaiset sinne Pekan kiskan lähelle tänään!
Kai te nyt pekan kiskan tiiätte?!
Hassu juttu tuo, että kaikki sanovat sitä Pekan kiskaksi, vaikka oikeastihan se on Ruokapiste.
Eikä kannata ostaa sieltä lihapiirakkaa IKINÄ! Ostin kerran ja se "liha" siellä välissä oli valkoista, epäilyttävää massaa. Hodarit siellä ovat ihan ok.
:D
Pekan kiska on ihan anaalista.. siellä kaikki karkit on vuoden vanhentuneita ja kalliita.
k-mikko oletkos lähdössä mökille tänään vielä?
Jos et niin huomenna vois nähä jossain? :)
Meen huomenna pelaamaan golfia 14.50 on lähtö.. niin siitä noin 3h eteenpäin voisi nähä jossain..
Eilen kävin mökillä.
Tänään on sitten lopullinen lähtö sinne perhanan hornaan. Tarkoitus olisi olla siellä kuulemma puolentoista viikon verran, eli saa nyt nähdä.
Kun tulen, niin sitten taas surffailen putkeen ne menetetyt päivät ja sitten voi sopia tapaamisista ja keskustella Pekan kiskasta ja...
Myyvät muuten nykyään siellä Vanilla Colaa. Ihan perusmakoisaa, vaikka en limua paljoa juokaan.
Ok. Täytyy kattoa minne minua loma vie.. ensi viikonloppuna luultavasti tahkolle pelaamaan golfia.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.