Koitan flashilla lähettää tietoa palvelimelle, mutta se lähettää koko ajan sitä looppina :/
//Pysähdytään stop(); var i = 0; //Lähetetään statsit function laheta(){ //Katsotaan että funktio suoritetaan vain kerran i++; asd2.text = i; //Itse lähetys lahetys = new LoadVars(); lahetys.nimi = nimi; lahetys.aika = aika1; lahetys.pisteet = pisteet; var resultVars:LoadVars = new LoadVars(); lahetys.sendAndLoad("http://laasonen.net/flash_peli/laheta_pisteet.php", resultVars, "POST"); lahetys = new LoadVars(); resultVars.onLoad = function(success:Boolean) { if(success){ lahetys = new LoadVars(); trace(resultVars.response); } else { lahetys = new LoadVars(); } }; } //Ajetaan funktio laheta();
Koitan tallentaa noita tietoja mysql:ään ja se onnistuukin, mutta tietokantaan tulee koko ajan samanlaisia rivejä, kunnes menen flashissa toiseen frameen.
Laita koodi jonnekin muualle, kuin animoidulle timelinelle.
Yleisestikään Flashissä ei kannattaisi laittaa animoidulle timelinelle mitään koodia, vain tehdä animaatiot omissa movieClipeissään, ja pyhittää tietyn movieClipin ensimmäinen frame koodille, joka pyörittää melkein koko sovellusta.
Timelinen ei pitäisi liikkua ollenkaan, kun mulla on vain kolme framea ja niissä liikun gotoAndPlay-funktiolla:
1. Aloitus
2. Itse ohjelma
3. Lopetus
Mihin tuo siis kannattaisi laittaa jos haluan ajaa sen kun ohjelma/frame2 on suoritettu?
Ei pitäisi, mutta melko varmasti se liikkuu kun sinulla on ongelma.
Missä vaiheessa tuosta framesta esimerkiksi poistutaan?
Kannattaa lisäksi muistaa, ettei noita loadVarsin tietoja voida nettimaailmassa lähettää esim. yhden framen aikana, vaan lähetykseen voi kulua montakin framea.
Eli pitäisikö sinulla olla mieluummin esim. gotoAndStop -funktio? Ja siirrät framea vasta kun loadVars on toimitettu?
Lebe80 kirjoitti:
Ei pitäisi, mutta melko varmasti se liikkuu kun sinulla on ongelma.
Missä vaiheessa tuosta framesta esimerkiksi poistutaan?
Kannattaa lisäksi muistaa, ettei noita loadVarsin tietoja voida nettimaailmassa lähettää esim. yhden framen aikana, vaan lähetykseen voi kulua montakin framea.
Eli pitäisikö sinulla olla mieluummin esim. gotoAndStop -funktio? Ja siirrät framea vasta kun loadVars on toimitettu?
Kiitti, toi gotoAndStop-funktio korjas ongelman, mutta mikäköhän on kun toi erillinen stop(); ei kelvannut?
jaa-a, vaikea sanoa näkemättä koko viritystä. Mieluummin kuitenkin teet tuolla gotoAndStop(), jos haluat ettei se animaatio jatka automaattisesti matkaansa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.