Ketkä ohjelmointiputkalaiset ovat assyillä? Minä ainakin olen ja paikkani on B9/23.
Minä olen assyillä, ylläri ylläri ;)
Vierestäs löytyy, B9/24, + serkut B9/25+26, aika tuurilla satuttiin vierekkäin...
Paikalla tosiaan ollaan, eikä sille mahda yhtään mitään. Kuuntelen Oikeaa Musiikkia kuulokkeilla, yritän näyttää sivistyneeltä ja ei-julkisuushakuiselta ja kuvailen videoita matkasta. (erittäin röyhkeää mainostamista, tiedetään..)
Paikalla ollaan. B15/2
paikalla perjantai-illasta alkaen, muistakaa robosota lauantaina 10:00-12:30 ja 13:30-14:30! Kisaan siellä tällä: http://www.youtube.com/watch?v=zhC8QFtTmuo
o/
täällä mä oleilen koko vkl
Latska kirjoitti:
Paikalla tosiaan ollaan, eikä sille mahda yhtään mitään. Kuuntelen Oikeaa Musiikkia kuulokkeilla, yritän näyttää sivistyneeltä ja ei-julkisuushakuiselta ja kuvailen videoita matkasta. (erittäin röyhkeää mainostamista, tiedetään..)
Miks sulla on kierrokset melkein jokaisessa videossa kolmessa tuhannessa? 8)
Paikalla ollaan levittämässä avoimen lähdekoodin ilosanomaa ja auttamassa Linux-ongelmissa Linux-ständillä.
B15/6 >.>
Heikki kirjoitti:
Paikalla ollaan levittämässä avoimen lähdekoodin ilosanomaa ja auttamassa Linux-ongelmissa Linux-ständillä.
Tuolla sivustolla on muuten jäänyt sivuille "Jätä pyyntö" ja "tukihenkilöille" jäänyt teksti "linux-tuki Assembly '08". Ei varmaankaan tarkoituksella.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.