Onko kellään kokemusta flash-tekniikan käytöstä php-skripteissä. Olen vähän harjoitellut GD:n käyttöä ja silläkihän saa hyvää grafiikkaa, mutta flashin avulla sais vielä parempaa.
Yritin hyödyntää Open Flash Chart -skriptejä, mutta homma ei mulla toiminut (herjaa graph() objektista). Jotain tuollaisia kaavioita olis kuitenkin tarkotus väsätä.
Tämä opettelu on tosiaan alkuvaiheessa ja mietin, mistä kannattais lähteä liikkeelle. Onkohan tuo Open Flash Chart kuitenkin käyttökelpoinen vai kannattaisko vain itse väsäillä php ming -kirjaston avulla?
No en nyt ole aivan varma mitä haet, mutta jos flashin ja php:een välistä kommunikointia tarkoitat, niin kyllä se onnistuu suhtellisen helpostikin. Riippuu tosin mitä actionscript versiota käytät. Googlettamalla löytyy ohjeita (jos tämä nyt ylipäänsä oli ongelmasi).
No eipä tässä varsinaista ongelmaa ole vielä tullut, kunhan kyselen muitten kokemuksia. PHP:n ming -manuaalista on tullut jo katottua miten yksinkertaisia flasheja saa aikaiseksi.
Ehkä jonkinlainen ongelma oli tuon Open Flash Chartin kanssa, kun en saanut skriptejä toimimaan. Sivuston esimerkit vaikutti fiksuilta, niin niitä olis hyvä hyödyntää.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.