Mielenkiintoista olisi tietää onko ongelmani henkilökohtainen vai esiintyykö tätä muillakin.
IE8 saattaa jättää osan sivusta tulostamatta seuraavasti
mulla on lista(siis <li>eka</li>), jonka jälkeen normaalia tekstiä
1.eka 2.toka 3.kolmas tekstiä tekstiä tekstiä tekstiä
Tämän IE joskus tulostaa näin
1.eka 2.t tekstiä tekstiä tekstiä tekstiä
eli jotain jää välistä pois mutta loppu teksti tulostuu. Sisältö on tuotu funktiolla file_get_contents.
Samaa ongelmaa esiintyy myös kuvagalleriassa, jossa taulukossa on kuvia. Joku yksittäinen kuva saattaa puuttua vaikka taulukkoon kylläkin jää solu kuvalle.
Eniten tietoa jää pois kun sivullle tullaan toiselta sivulta. Päivittäminen saattaa auttaa tai sitten se vain vaihtaa puuttuvaa kuvaa.
IE8 temppuilee vähän kaikenlaisten asioiden kanssa.
Täällä Putkassa esimerkiksi aina ei näy kaikki koodiboxit kokonaan, tai viestistä voi puuttua puolet. Myös valikko voi olla "aseteltu" miten sattuu, tai lähettäjän nimi ja aika voivat olla eri riveillä.
Eli, ei taida olla henkilökohtainen. Kun päivittelee tarpeeksi, niin joskus se sisältö tulee oikein.
Aika kiusallista. Eihän lukija tiedä mitä sivulla pitäisi olla.
EDIT:Itse käytän operaa
Lähdekoodissa ongelmaa en ole muuten huomannut
Kannattaa tarkistaa, ettei sisältö ole katkaistu esim. virheilmoituksen takia.
Lisäksi kannattaa myös tarkistaa sivun html-validius.
Olisi tietty kiva päästä kokeilemaan ongelmaa, jotta näkisi onko se korjattavissa ja ehkä jopa ymmärtäisi, mistä se johtuu.
Itse olen havainnut monellakin selaimella toisinaan outoa käytöstä, jos on Transfer-Encoding: chunked. Esimerkiksi täällä Ohjelmointiputkassa taisi mm. Fx2:lla joskus vilkkua yläkulmassa SGML-kommenttitageja (<!-- --> ja näiden palasia), vaikka lähdekoodi oli aina täsmälleen sama. Sattuipa vain menemään siirrossa paketti tuollaisen keskeltä poikki.
Jos siis lähdekoodi on varmasti joka latauksella sama, voi olla kyse jostain tällaisesta. Vähintäänkin silloin voidaan sanoa, että vika on selaimessa.
Kokeilepa tuollaisella kerralla tallentaa sivu kovalevylle. Varmista, ettei sitä vahingossakaan ladata uudestaan tallennuksen yhteydessä. Kokeile sitten, toimiiko tallennettu versio oikein.
Ongelma jotenkin oudosti loppui, joten en nyt onnistunut testaamaan. Validaattori antoi aikapaljon virheitä. pitänee korjata ne ensin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.