Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB.NET: VB:n hankintatavasta

Aku2 [02.07.2003 20:51:18]

#

Millä tavalla olette hankkineet ne _lailliset_ vb:t?
Itse ostin käytettynä VB6 pro ja vähän aikaa sitten uutena VB.NETin (2002).
Nyt kuitenkin kiinnostaisi tuo uusin VB.NET (2003) ja itseasiassa koko Visual Studio, mutta en viitsisi retail pakettina sitä hankkia.
Onko kukaan hankkinut noita esim MSDN professionalin tai Universalin kautta? Mielestäni esim tuo MSDN pro ei olisi hintaansa nähden mkään ylitsepääsemätön (n. 1000 €) kun mukana tulee mm. käyttis ja paljon muutakin.

Ja jos jollakin on tuon MSDN:n kautta VB tai VS hankittu, niin onko se hankintansa arvoinen ja mitä kaikkea muuta siitä hyötyy verrattuna jos ostaisi vain retailin?
Microsoftin sivuilta olen jo noita taulukoita kattonut,joten haluaisin ennemminkin omakohtaisia kokemuksia asiasta ja mielipiteitä.

jouku [03.07.2003 10:52:28]

#

Sain kaverin isoveljeltä vs:sän. Mulla ei oo msdn:ännää en tiiä miks mutta ei oo kuitenkaan, joten en voi vastata kuin tuohon ekaan hyvin, mutta kyllä se msdn o ihan tarpeellinen ohjelmoinnissa.

Aku2 [04.07.2003 00:29:02]

#

Pitänee tarkentaa, että kyllä minullakin on se MSDN library (vuositilauksena, joka tulee n. 4 kertaa vuodessa 1 DVD tai 3 cd:tä)
Enemmänkin tarkoitan tuolla MSDN:llä Pro ja Universal versioita, joiden mukaan tulee automaattisesti aina uusin Visual studio.

Mutta kun ei tunnu ketään omaavan noita, niin kysytään näin, että onko kukaan edes miettinyt tuolla tavalla VB:n tai VS:n hankkimista? siis tilaamalla MSDN Pro tai Universal version?

Jos jotakin kiinnostaa enemmänkin, niin täältä löytyy taulukkona mitä kuuluu mihinkin MSDN:n tilaukseen.

http://www.microsoft.com/finland/msdn/subscriptions/vert_taulukko.asp

jouku [04.07.2003 08:52:16]

#

Ahaa. No enpä oo tuolla tavalla vs hankkinut mut noiden taulukoiden mukaan (jos nitä oikein luin) niin sepä näyttää olevan paras. Joop. Aropa vaikka :). No jos ei täältä tuu vastausta kysy Microsoftilta sähköpostilla.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta