Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: 3.5 mm 4 pole microphone adapter thing

Szhinji [07.04.2009 22:05:05]

#

Hei kaikki,

Teidän ihana kaverinne Szhinji ilmoittautuu ja ihmettelee (Huonolla suomenkielellä, yrittäkää kestää).

Anyway asiaan (jooh ja ei liity ohjelmointiin suoranaisesti ainakaan Yleistä pörinää).

Mulla olisi pieni ongelma tai kysymys kummin haluatte sen muotoilla. Eli kuten otsikossa todettiin tarvitsen 3.5 mm 4 pole liittimellä varustetun mikrofoonin.

kuitenkaan en halua hankkia headsettia missä on mikrofooni ja kuulokkeet samassa paketissa. Tämä on muuten toimiva idea, mutta käyttössä mihin se sijoittuu ei sopiva.

Hakusessa olisi siis mikrofooni (3.5 mm 4 pole liittimellä (sehän on, joka tapauksessa 4 pole, mutta mainitaan kuitenkin), johon on mahdollisuus liittää ulkoiset kuulokkeet.

Tälläisiä on olemassa, mutta en itse osaa sanoa mitä pitäisi hakea, joten voisiko joku viisaampi auttaa minua. Tässä on muuten vielä esimerkkinä nokialta yksi malli http://www.nokia.fi/link?cid=EDITORIAL_816017 (tässä on mukana kuulokkeet, mutta ne eivät ole pointti vaan tuo kuulokkeita edeltävä valkoinen suorakulmion muotoinen osanen ja sen toiminta ja tämä osanen pitäisi voida kytkeä musiikkilaitteeseen 3.5 mm liittimellä ei siis 2.5 mm liitintä missään vaiheessa.)

Yep oletan tuon olevan tarpeeksi sekavasti selitetty.

Szhinji kuittaa...

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta