Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Digiboxin .REC tiedostot

Sivun loppuun

Tapsa [01.04.2009 01:41:57]

#

Digiboxini tallentaa ohjelmat .REC muodossa. Olisikohan mahdollista imuroida netistä ohjelma, joka muuttaa sen formaattiin jonka DVD-soitin tuntee. Olisiko MPEG mitään?

Grez [01.04.2009 03:09:05]

#

Luultavasti ne on MPEG TS muodossa, mahdollisesti alussa on joku tallentimen oma headeri.

Periaatteessa mikä vaan softa mikä osaa käsitellä transport streameja ja tuottaa program streameja käy. Kerro jos löydät softan joka tekee tuon ilman uudelleenpakkausta ja pystyy tekemään helposti valikot (että saisi useamman pätkän järkevästi samalle DVD-levylle)

Mika9 [01.04.2009 09:26:33]

#

.rec tiedostojen purkamiseen soveltuu esimerkiksi ProjectX. Tämän jälkeen saadut mpeg2-tiedostot onkin helppo polttaa millä vain authorointi-ohjelmalla.

Afterdawnista löytyy selkeät ohjeet, joiden avulla onnistuu myös YLE:n tekstien käsittely.

Newb [01.04.2009 11:17:31]

#

Ja .rec tiedostojen katsominen onnistuu MPlayerillä, jos ei jaksa alkaa formaatteja muuttelemaan.

Tapsa [02.04.2009 16:35:15]

#

Yritin ladata ProjectX:ää, mutta selain ilmoitti, että Tietoturvan edistämiseksi Internet Explorer on estänyt minua lataamasta tiedostoa koneelle. Yritin myös sivun alareunassa olevaa "Lataa"-nappulaa. Sieltä tuli useita zip-tiedostoja, mutta ei niistä mitään järkevää löytynyt.

Rocceri [02.04.2009 19:19:07]

#

Jos Explorer ilmoittaa tuollaisen, niin klickaat palkkia oikealla hiirennappulalla ja painat "Lataa tiedosto"

Tapsa [04.04.2009 19:22:56]

#

Kokeilin FIRE FOX-selainta, lataus onnistui samalla tavalla, avasi jonkun ZIP-tiedoston. Avattuani sen ei löydy mitään, kuinka avata "PROJECTX". Tiedosto joka avautuu on "ProjectX-v0.90.04.00-20060330z.zip" . Miten tästä saa avautumaan PROJETX-ohjelman?

Cornix [04.04.2009 19:33:35]

#

Oletan että sinulla on koneellasi Windows XP. Kun tuplaklikkaat tuon ZIP-tiedoston auki, explorer-ikkunan vasemmassa reunassa on kohta "Pura kaikki tiedostot". Klikkaa sitä ja naksuttele Seuraava-nappulaa, kunnes paketti on purettu. Sitten pitäisi löytyä .exe-päätteinen ohjelma, jonka voit suorittaa. Sen luulisi olevan asennusohjelma, joka sitten asentaa sen itse soittimen.

edit: Ei kun jaa. Tuo taitaakin olla Java-ohjelma. Onko sulla Java asennettuna?

Tapsa [05.04.2009 19:27:00]

#

Minulla on tosiaan XP. Osaan avata .ZIP-tiedoston. Ongelma on että purettuni em. ZIP ei sieltä löydy mitään järkevää .EXE-tiedostoja.

No toi JAVA. Kone ei ole ikinä herjannut että JAVA puuttuu vaikka olen pelannut Java-pelejä. Miten muuten voi testata että JAVA on asennettu?

zacura [05.04.2009 20:18:08]

#

Tapsa kirjoitti:

Minulla on tosiaan XP. Osaan avata .ZIP-tiedoston. Ongelma on että purettuni em. ZIP ei sieltä löydy mitään järkevää .EXE-tiedostoja.

ProjectX sisältää suoritettavan JAR-tiedoston, jos java on asennettu ja toimii kuten pitää niin kaksoinapsauttamalla ProjectX-0.90.04.00-20060330.jar tiedostoa ohjelman pitäisi käynnistyä.

Jos ei onnistu niin kannattaa ladata uusin Java Runtime Environment (JRE) Sunin sivuilta http://java.sun.com/javase/downloads/?intcmp­=1281 ja asentaa se.

Tapsa [07.04.2009 19:03:11]

#

Kiitti vaan zacura olet selvästi perehtynyt ongelmaani. Löysin tuon projectX:n käynnistys-tiedoston, mutta kone ilmoittaa jostain Java-tiedostojen puutteista.

Yritin ladata Javan uudestaan, kaikkien kysymyksien jälkeen alettiin kysymään jotain URL:ää (Tiedän kyllä mikä URL on), mutta mitä osoitetta tässä tarkoitetaan?

zacura [08.04.2009 11:53:55]

#

Tapsa kirjoitti:

Yritin ladata Javan uudestaan, kaikkien kysymyksien jälkeen alettiin kysymään jotain URL:ää (Tiedän kyllä mikä URL on), mutta mitä osoitetta tässä tarkoitetaan?

Onnistuitko lataamaan Sunin sivuilta jre-6u13-windows-i586-p.exe tiedoston joka on tällä hetkellä uusin JRE windowsille. Suorittamalla tämän tiedoston ja klikkailemalla Nextiä muutaman kerran javan pitäisi päivittyä.

Itse en nähnyt tuon latauksen yhteydessä mitään puhetta mistään URL:stä.

JTJ [08.04.2009 21:12:21]

#

Javan lataamista voi kokeilla myös java.comin kautta.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta