Löytyykö keneltäkään kokemuksia tekstiviestin lähettämisestä Visual basic 2008:lla Nokia Pc Suiten kautta?
Onko edes mahdollista?
Jos on niin vinkkejä, kiitos
Kiitos etukäteen!
Kiitos Nea !!!
Nyt virhe ilmoitus "No phone connected", miten saan yhdistettyä puhelimeen. API on uutta minulle. VB6:sta olen nyt siirtynyt vuosien tauon jälkeen vb2008:aan ja kaikki on niin outoa..
PC Connectivity API:n hain ja tutkailin esimerkkejä, mutta eivät oikein auenneet minulle.
Apua!
Kiitos
Heippa taas jokke568!
PC Suite ei välttämättä haista automaattisesti laitettasi, joten tsekkaa löytyykö Setting Managerista tai Connection Managerista valinta: Add More Phones
PC Suite löytää puhelimen, mutta VB ohjelma ei löydä.
Per%¤&¤leen vb2008! Pakko opetella nyt tätä kun Vistassa ei toimi vb6:sen ohjelmat.
Pitää alkaa opettelemaan vb2008:aa ihan alusta alkaen.
Kiitos Nea avusta!
Miten niin Vistassa ei toimi VB6 -ohjelmat?
Ei sillä, etteikö VB.Net siirtyminen muutenkin ole fiksu veto, mutta...
Ohjelmaa suorittaessa tuli ilmoitus
"Run-time error 339
Component 'Richtext32.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file missing or invalid"
Googletin virhettä ja kokeilin moneen tapaan rekisteröidä richtext32 tiedostoa, mutta en onnistunut. Luovutin ja totesin, että ei toimi ja siirrytään sitten vb2008:aan.
Tiedätkö miten saan toimimaan !!! :)
Ei tuo ohjelma toimisi missään muullakaan windows-versiossa jos niihin ei ole tuota richtx32.ocx:ää laitettu asennettu. Eikä Richtx32.ocx vaatiminen edes ole VB6:n perusominaisuus, vaan olet itse päättänyt sitä käyttää.
Näyttää ettei tuo edes vaati lisäkilkkeitä, eli riittää kun kopioit sen jonnekin ja sanot regsvr32 RichTx32.Ocx
Tai sitten lataat http://activex.microsoft.com/controls/vb6/
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.