Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tosi hyvä nettisivutila!

Sivun loppuun

DudeDesign [27.01.2009 12:09:35]

#

Oon pidemmän aikaa jo käyttäny tota 110mb:n kotisivutilaa, kannattaa kokeilla. Saa 5 gigaa tilaa ja jotai 300gigaa kaistaa kuukaudes.

Kyllä! Tahdon antaa nimimerkille DudeDesign bonuksia

Ei kiitos, tahdon vain käydä sivulla

petrinm [27.01.2009 12:19:59]

#

Onkos tuo linkki jokin ohjaa kaverisi tänne ja saa bonusta linkki, koska
1. Se ohjaa suoraan sivulle http://www.110mb.com/ vaikka antamassasi osoitteessa on muutakin roinaa
2. Osoitteessa on yksi käyttämäsi nimimerkki

Tiedoksi se että näitä aiheita ei koskaan katsota hyvällä!

tkarkkainen [27.01.2009 13:24:52]

#

petrinm kirjoitti:

Onkos tuo linkki jokin ohjaa kaverisi tänne ja saa bonusta linkki, koska
1. Se ohjaa suoraan sivulle http://www.110mb.com/ vaikka antamassasi osoitteessa on muutakin roinaa
2. Osoitteessa on yksi käyttämäsi nimimerkki

3. Arvatenkin aff.php = affiliate, eli juuri näitä bonuslinkkejä.

tsuriga [27.01.2009 13:36:39]

#

[x] Ei kiitos, mutta osallistun arvontaan ja maksan postimaksun itse. b&

kayttaja-3842 [05.02.2009 10:39:47]

#

Näyttää vähän epämääräseltä palvelulta tuo sinun sivustosi. :P

...itse kyllä käytän mieluummin omaa servua.

Juhko [13.02.2009 23:14:07]

#

Itse käytän myös tuota, kun personal.fi kerran kaatui. Vaikuttaa ihan hyvältä.

Lebe80 [14.02.2009 00:26:31]

#

Juhko kirjoitti:

Itse käytän myös tuota, kun personal.fi kerran kaatui. Vaikuttaa ihan hyvältä.

Kerran?

Juhko [14.02.2009 12:18:00]

#

Siis koska personal.fi kaatui. Ja varmaan lopullisesti.

juhaz [15.02.2009 12:28:35]

#

Serverimaailma.fi on kanssa ihan hyvä jos ei ole tarvetta hirveän isoille sivuille ja tarvitsee php:tä ja mysql:ää. Tarjoaa gigan verran tilaa sivuille (tosin vain 5gigaa kaistaa kuukaudessa), php:n, mysql:n, phpmyadminin ym ym ilmaiseksi eikä sivuilla näy muita mainoksia kuin aivan alussa, josta sitten ohjautuu oikealle sivulle automaattisesti. Kyseessä on siis se "aloittelijan paketti" ja osoite on tyyliin haluttunimi.figgy.eu.

Itsekkin käytän pääasiassa omaa serveriä, mutta tädille laitoin sivut tuonne niin oli helppo tehdä myös sinne sillainen simppeli sivujen hallintajärjestelmä, jolla tätikin osaa päivittää sivujensa tietoja helposti.

walkout_ [27.02.2009 21:16:10]

#

Hmm.. olen joskus käyttänyt tuota.

Mainoksissa lukee että ei mainoksia mutta se on huijausta.

Mainokset näet näkyy error sivuilla.

Esim. kun poistat jotain sivuja niin sit ihmiset klikkaa niitä joistain sivuilta missä ne on linkitetty niin kas. ollaankin jollain ihme mainossivulla jossa mainostetaan jotain epämääräistä.

Myöskin palvelun ehdot on että sivuilla ei saa säilyttää mitään mikä ei ole julkista eikä myös videoita saa streemata.. (eli etti sitä voi kuka vaan käyttää ilmaisena ja halpanan tapana streemata vidoita omalta ouikelata palvelimelta niin että sen video plyerin asetuksissa on urli videoon)

kayttaja-3842 [28.02.2009 14:26:11]

#

juhaz kirjoitti:

Serverimaailma.fi on kanssa ihan hyvä jos ei ole tarvetta hirveän isoille sivuille ja tarvitsee php:tä ja mysql:ää. Tarjoaa gigan verran tilaa sivuille (tosin vain 5gigaa kaistaa kuukaudessa), php:n, mysql:n, phpmyadminin ym ym ilmaiseksi eikä sivuilla näy muita mainoksia kuin aivan alussa, josta sitten ohjautuu oikealle sivulle automaattisesti. Kyseessä on siis se "aloittelijan paketti" ja osoite on tyyliin haluttunimi.figgy.eu.

Itsekkin käytän pääasiassa omaa serveriä, mutta tädille laitoin sivut tuonne niin oli helppo tehdä myös sinne sillainen simppeli sivujen hallintajärjestelmä, jolla tätikin osaa päivittää sivujensa tietoja helposti.

Itselläkin on kokemusta serverimaailma.fi:tä ja pitää sanoa kanssa, että hyvä palvelu on! Käytin tuota ennen ennenkuin aloin hostimaan omaa servua. :)


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta