Moi
Pitäis saada SDL:llä luodun ikkunan sijainti määrätyksi. elikä että ikunan vasen kulma siirtyy pisteeseen xy näytöllä.
Kuinka tämä temppu tehdään?
yritin tätä säätää sopivaksi:
https://www.ohjelmointiputka.net/koodivinkit/
Mut en vaan osannu.
EDIT: kelpaa niin että jo luodessa sijainti määräytyy, eli ei tarvitse siirrellä luonnin jälkeen.
Kannattaa tutustua esimerkkikoodeihin, sillä niistä pystyy näkemään luokan käyttöperiaatteen.
Itse ongelmaan: Kirjoitat luomallesi ikkunafunktiolle oman konstruktorin, joka ottaa parametreikseen ikkunan alkusijainnin(kuten esimerkissä).
Jos haluat muuttaa ikkunan sijaintia jälkeenpäin, kirjoitat ikkunaasi lisäksi metodit tähän tarkoitukseen.
Tuo koodivinkki ei millään tavalla liity SDL-ikkunan sijoitteluun, vaan siinä käytetään SDL-ikkunaa näyttönä ja piirretään sen sisään omia virtuaalisia ikkunoita. Todellisen SDL-ikkunan siirtäminen SDL:n keinoin ei muistaakseni onnistu.
http://www.libsdl.org/cgi/docwiki.cgi/
Eli ennen ikkunan luontia
putenv("SDL_VIDEO_WINDOW_POS=x,y");
Tosin dokumentaatiossa lukee et ei olis suositeltavaa käyttää tätä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.