Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: työaikalaskuri

mikakar [25.11.2008 19:23:41]

#

Juntti tarttee apua! Onko joku värkännyt työaikalaskuria? Ketuttaa pitää ekselissä pitää laskuria....
Laskuri pitäisi sisältää
- tulo ja lähtöaika
- miinus ruokatunti 30 min, mutta ei välttämättä joka päivä
- ylityöt per päivä
Eli taulussa sarakkeiden tiedot olisivat jotakuinkin näin:

Tulo Lähtö Ruokatunti 30 min (checkbutton) yhteensä Ylityö
08:00 17:00 x 9 1:30 (1,5)

eni hau.... tartteisi saada henk.koht. käyttöön yksinkertainen laskuri joka laskee päivittäisen työajan + ylityöt

Grez [25.11.2008 19:27:47]

#

Jos kerran olet tuollaista kuvaamasi taulukkoa tekemässä, niin miksei Excelissä?

- Pitäisikö sen olla netissä toimiva vai koneella?
- Pitäisikö sen toimia kellokorttiperiaatteella (eli napista työt käyntiin ja napista pois) vai nimenomaan tuollainen että siihen syötetään itse kellonajat?

mikakar [25.11.2008 20:07:01]

#

:-)) Itse en ole koodari ja käytän tällähetkellä x yrityksen hyvin manuaalista excelin taulukkoa jossa itte pitää laskea loppukädessä tunnit

Mielumin sellainen johon itse syötetään tunnit. Joka päivä ei tule pidettyä ruokatuntia jonka vuoksi Ruokatunti -sarake tulisi olla checkbox (tai vastaava) joka huomioi laskusuorituksessa onko pidetty ruokista vai ei.

cadillac [25.11.2008 20:17:24]

#

mooro kokeilleppa googlella etsiä
sellainen kun taika työaikasuunittelu
jos se olisi sellainen mitä kaipailet

mikakar [25.11.2008 20:23:07]

#

Juu .... oli hiukka hevipaketti henkilökohtaiseen käyttöön, ei siis yrityskäyttöön.
Tarvitsen kohtuullisen simppelin sovelluksen selainpohjaisesti mielellään.

Matso [29.11.2008 01:58:14]

#

mikakar kirjoitti:

manuaalista excelin taulukkoa jossa itte pitää laskea loppukädessä tunnit

Exeliin vaan automaattisia funkkareita peliin niin lasku hoituu automaattisesti.

Itse just käytän OpenOfficen calccia, merkkaan alkamisajan ja päättymisajan ja se laskee automaattisesti niistä tunnit ja kokonaistunnit. Toki vähän kömpelö viel kun pitää koko päivämäärä laittaa (jos menee vuorokauden vaihteen yli), mut kai sen vois pelkil kellonajoillakin laittaa, jossei keskiyöllä tee hommia niikun mä :p. Ja voishan siihen lisätä sarakkeina kaikemmaailman ylityöt ja ruokatunti miinustukset.

tsuriga [29.11.2008 09:24:40]

#

Ehanata VBA:ta vaan. Tein kans just semmosen työaikalaskurin, mikä generoi vuotta vaihtamalla aina vuoden kalenterin ja siihen yleisimmät juhlapyhät (kiitos dynaamisista juhlapyhäpäivistä, kristinusko). Sinne sitten työmuurahaiset latelevat päivittäiset työtuntinsa projekteille, ja palkat, tuntikertymät ja projektien prosenttiosuudet laskeskellaan automaagisesti. Työpäivän pituus on muutettavissa kuukausittain.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta