Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Uusi nettisivu, kommentteja kaivataan

Sivun loppuun

unto [10.11.2008 20:11:32]

#

Moro, kyhäsin tämmösen "socializing" sivun. Mitä mieltä olette toiminnasta? Mitä tulisi muuttaa ja mitä viilata?

http://www.youmeprofile.com

Metabolix [10.11.2008 20:33:50]

#

Ainakin tekstilaatikoiden tekstin väri pitäisi muuttaa, koska vaaleansiniseltä pohjalta on vaikea lukea valkoista tekstiä. Jos määrittelet taustavärin tai -kuvan, määrittele aina myös tekstin väri.

peg [10.11.2008 20:34:36]

#

Ulkoasu on siisti ja asiallinen, toimintoja en testannut.
FF näyttää tekstin mustana.

Marbo [10.11.2008 20:42:05]

#

Jotenki hirveen sekava toi missä muutellaan asetuksia.

Metabolix [10.11.2008 20:49:32]

#

peg kirjoitti:

FF näyttää tekstin mustana.

Käsität kai, että tuo riippuu käyttäjän asetuksista. Itse luen koneella mieluummin valkoista mustalta.

Lebe80 [10.11.2008 23:19:47]

#

Mitä tolla sivustolla tehdään? Eli mitä varten tonne ihmiset rekisteröityy? Itse en ainakaan löytänyt tietoa sivustosta. Kovasti väittää olevan internetin solmukohta, mutta mitkä sivustot tuota tukevat? Eroaako tuo esim. OpenID:stä?

Etusivulta puuttuu title.

unto [11.11.2008 11:11:43]

#

Ajattelin, että toi niinkun yhdistäis muut sivut, eli tohon tehtäis ns. globaal profiili, josta löytäis kaiken tarpeellisen tiedon jostain henkilöstä.

Testatkaa ihmeessä noita toimintoja, sillä ne on tuottanut eniten työtä tässä projektissa. Tarkotuksena oli, että kaikki voi muokata sivuaan oman näköiseksi.

Tässä siis omani:

http://www.youmeprofile.com/page.php?pn=unska

trilog [13.11.2008 09:08:16]

#

Oletkos ajanut tuon validatorista läpi? Virheitä löytyy meinaan aika runsaasti.

unto [26.11.2008 15:21:31]

#

En oo en.. Täytyy korjailla kun kerkiää, hoidan ensin käytettävyyden yms kuntoon. :)

ville-v [26.11.2008 15:30:59]

#

Älä pyydä ikää, pyydä syntymäaika, voit laskea iän sen perusteella.

ankzilla [26.11.2008 18:40:39]

#

Saako täällä pyytää mielipidettä omasta sivusta?

kayttaja-2499 [26.11.2008 20:37:58]

#

Lebe80 kirjoitti:

Mitä tolla sivustolla tehdään? Eli mitä varten tonne ihmiset rekisteröityy? Itse en ainakaan löytänyt tietoa sivustosta. Kovasti väittää olevan internetin solmukohta, mutta mitkä sivustot tuota tukevat? Eroaako tuo esim. OpenID:stä?

Yhdyn Leben kysymyksiin. Miten sivustosi käytännössä auttaa, jos haluaisin registeröityä Facebookkiin, IRC-galleriaan ja LinkedIniin? Vai sainko etusivun kuvauksesta väärän kuvan?

Metabolix [26.11.2008 21:01:56]

#

ankzilla kirjoitti:

Ehdottomasti, jos tarkoitus on keskittyä teknisiin seikkoihin eli toteutuksen laatuun ja sivun käytettävyyteen ja jos vielä onnistuu sen aiheen aloituksessa ilmaisemaan. Ei saa (ainakaan tällä alueella), jos viestin tarkoitus on mainostaa omaa sivustoa ja kerätä käyttäjiä tai jos kritiikki ei kelpaa. "Lol ziigatkaa mun uus SAITTI" -aiheet voi sitten laittaa yleisen keskustelun puolelle, niin poistetaan niitä sieltä tarpeen mukaan. ;)

ankzilla [03.12.2008 18:19:07]

#

Metabolix kirjoitti:

ankzilla kirjoitti:

Ehdottomasti, jos tarkoitus on keskittyä teknisiin seikkoihin eli toteutuksen laatuun ja sivun käytettävyyteen ja jos vielä onnistuu sen aiheen aloituksessa ilmaisemaan. Ei saa (ainakaan tällä alueella), jos viestin tarkoitus on mainostaa omaa sivustoa ja kerätä käyttäjiä tai jos kritiikki ei kelpaa. "Lol ziigatkaa mun uus SAITTI" -aiheet voi sitten laittaa yleisen keskustelun puolelle, niin poistetaan niitä sieltä tarpeen mukaan. ;)

Juu... Mut mainostus on kuitenkin sallittua Yleisessä keskustelussa?
Sori offtopic, kuha varmistin. :)
_
http://ankzilla.com

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta