Tänään (pilkuviilaajille eilen) oli perjantai 13. päivä.
Kävikö teille mitään huonosti? Tai kavereillenne? Mulle ei käyny mitään.
Ei yhtikäs mitään.
Öö.. sisko tuli herättämään jo klo 13:00, muuten kaikki OK.
Kävi...
Aloitin eilen pelailemaan taas Adomia, jota ei ole järkevää aloittaa perjantaina 13. päivä...
No joo, heräsin niinkin aikaisin kun kello 15:30.. ja niin pyhästi kun lupasin olla nukkumatta pitkään tänä kesänä. Eniveis, kiva leffa tuo Friday the 13th IMO.
Ei tapahtunut mitään.
Ei tapahtunu yhtään mitään...
Eipä mitään erikoisia tapahtunut.
eipä tapahtunut mitään ikävää, mutta eräänä perjantaina 13. päivänä tapahtui vanhemilleni, minä synnyin, hehee :D
ATK-tukikeikka johti hirvittävään krapulaan. Muuten ei mitään ihmeempiä.
Heräsin mökillä seuraavanaaamuna :-P
lainaus:
Heräsin mökillä seuraavanaaamuna :-P
Älä sano mitään. Anna minun arvata minkä viereltä heräsit ja mikä paikka kipeänä.... LOL!
-Grey-
Olin kaverin piikin (125 kuutioisen ajoneuvon eli kevarin) kyydissä ja pannutettiin. Vedettiin hiekkapätkällä leviäks oikeen kunnolla. Vauhtia ei ollu ku joku 10 - 15 km/h mut mulla aukes polvi kolmesta eri kohdasta ja kyynärpää yhdestä kohdasta. Takki repes ja kypärästä lähti varmaankin pintajännitys. Onni suosi kuskia eikä hänelle tullu takkiin ku vähän hiekkaa mikä lähti pyyhkimällä pois. Kevari oli Kawasaki Eliminator 125 CC. Siitä meni vaan oikeenpuolimmainen peili paskaks eikä muualle ainuttakaan naarmua. En pysty vieläkään kävelemään kunnolla.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.