Terve,
Bm- projektini alkaa olla lopusuoralla. Ensimmäinen ohjelmani tällä kielellä, ja täytyy sanoa, että ihan hauskaa on ollut. Hieno ja hauska kieli. Äänet ja efektit vielä puuttuvat, mutta viisi ekaa kenttää on pelattavissa.
Eli lyhykäisyydessään kyse on Omega Race- tyyppisestä pelistä (360- shooter), vihergrafiikka- tyylisenä ja paljon erilaisia vihollisia ammuttavaksi:)
Antivir ilmaisi kohteliaasti että pakettisi sisältää troijalaisen (TR/Dropper.Gen). Suosittelen tarkistamaan koneesi...
Kaspersky 8 ei havainnut mitään omituista paketissa. Ohjelma tosin ei toiminut, vaikka uhmakkaasti logitiedostoa puskikin ulos ja lopulta jumiutui. Logia en jaksanut alkaa tutkia.
Ilmeisesti Antivir on sitten turhankin innokas kapistus. Pitääpä kokeilla ladata uudelleen ja kokeilla jahka töistä pois pääsee.
Ei kyllä paketissa ole virusta. Paketti on tehty Moleboxilla, valmistaja sanoi, että jotkut vanhemmat virustutkat saattavat luulla tuota virukseksi. Ärsyttävä juttu.
Ei toimi winellä, niin en voi kokeilla :/
wine kirjoitti:
kray@asakaze ~/Downloads/staropus $ wine Star_Opus_I.exe
fixme:wave:ALSA_ComputeCaps Device has a minimum of 2 channels
fixme:wave:ALSA_ComputeCaps Device has a minimum of 2 channels
fixme:win:EnumDisplayDevicesW ((null),0,0x95f938,0x00000000), stub!
fixme:d3d:WineD3D_ChoosePixelFormat Add OpenGL context recreation support to SetDepthStencilSurface
err:d3d_surface:IWineD3DSurfaceImpl_GetDC Not supported on surfaces with an application-provided surfaces
Unhandled Memory Exception Error
kyl kannatti odottaa ja tuliki ihan sillon ku lupasit :D
edit mul ainaki toimii..
Ei varmaan toimi winellä, kun ei ole openGL:ää käytössä. Tosin kun homma on valmis niin käännän pelin ehkä sitten tarvittaessa linukalle ja Macille.
Olisiko kukaan kiinnostunut jelppimään kenttien suunnittelussa? Kentät skriptataan ja alienit tagataan yksinkertaisen tekstitiedoston avulla. Voin postata esimerkkejä kiinnostuneille.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.