Egytia
Egytia-tiimi (toiselta kutsumanimeltään Proowser Team) värvää projektiin lisää koodareita. Eli, jos osaat sujuvasti PHP:tä, sekä käyttää myös Javascriptiä
sekä hallitset myös MySQL tietokannat, voit mielellään ottaa minuun yhteyttä (messenger osoitteeni on penap_@hotmail.com, käytän messengeria kohtalaisen
aktiivisesti, sekä samaan osoitteeseen myös voi lähettää s-postia).
Egytia on selainpeli. Suunnitelmat olen tehnyt jo täysin, mutta pieniä muutoksia voi suunnitelmiin tulla. Tiimiin kuuluu muutama henkilö, mukaanlukien
graafikko. Projektia on jo hiukan koodattu, mutta tiimi etsii nyt pääkoodaria, eli aktiivista henkilöä, joka osaa koodata hiukan monimutkaisempiakin asioita.
Koodarilta vaaditaan siis aktiivisuutta, PHP:n, MySQL:n ja hiukan Javascriptin hallitsemista.
Jos sinua siis kiinnostaa kyseiseen projektiin liittyminen, voit ottaa minuun yhteyttä. Jos olet epävarma, voin lähettää tämänhetkisen version osoitteen,
sekä keskustella messengerissä, tai lähettää minulle sähköpostia. Minä itse olen projektin suunnittelia, ylläpitäjä, ja minullakin on aina jotain tekemistä
projektiin liittyen, joten tämä ei ole "liity mun projektiin, niin otan kaiken kunnian"-tyylinen.
Projektin valmistuttua on tarkoitus kääriä myös ehkä rahaa esimerkiksi mainostuloilla, joista tienaa kohtalaisen hyvin. Suunnitelmien mukaan pelistä
on tulossa erittäin addiktoiva - ehkä nykyisistä selainpeleistä addiktoivin.
Toivon, että otat minuun yhteyttä, jos olet projektista kiinnostunut, ja täytät kriteerit!
Ystävällisin terveisin Proowser Team.
Tämä ilmoitus on jo nyt hylätty. Projektiin on liittynyt kolme koodaajaa, joten uusia ei kaivata. Kiitos.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.