On nyt ihan pakko kysyä, että mitä te syötte aamulla? :)
Itse syön muroja.
PS: Sanotteko te mieluummin aamupala vai aamiainen? Mun mielestä aamianen on enemmänkin semmoinen että siinä on kaikkee leipää ja puuroo ja mehuu ja semmosia. Aamupala on taas joku pelkkä leipä ja mehu tai muroja tjsp...
voi jösses on pojalla ongelmat..
hehe, mutta syön puuroo ja juon pepsiä
pahtoleipää ja teetä, tai köyhänmiehenpuuroo!
köyhänmiehenpuuron ohjeet:
kuppi, johon laitetaa elovenaa puolet ja puolet muroja
sitten laitetaa vähä rusinoita päälle ja joskus banaani siivuja,sitte vaa lorautetaan maitoo sen verran et murot just ja just tulee reunoilt pöydälle ja ripotellaa maun mukaan sokeria päälle! bon apatetiit...
On sitä tyhmempiinki galluppeihin vastattu. Mie syön leipää ja tuoremehua ja sanon, että "aamupala".
Puuro ja Pepsi on kyllä IMO varsin erikoinen yhdistelmä.
Kaksi kuppia kahvia ja joskus hyvällä tuurilla pätkä makkaraa... Ja se on ehdottomasti aamupala.
En syö mitään, ensimmäinen ateria siinä 12-13 aikaan.
Aamupala: kaksi leipää, päälle ylikypsää kinkkua sekä kuppi kahvia. Ehkä vielä purkki jogurttia. Nami.
Sitä mitä kaapista nyt sattuu löytymään...
;P sumppia (& banaani / leipää ja jotain päälle)
Leipää, tuoremehua ja jogurttia (jukurttia?). Aamupala ja aamiainen kai tarkoittavat samaa asiaa, mutta itse puhun aina aamupalasta.
Kouluaamuina syön, mitä sattuu tarjolla olemaan, ehkä yleensä yhden leivän ja teetä/vettä/limpparia. Näin kesällä herään yleensä siihen aikaan, että onkin jo päivällisen aika ;-D
Se on aamupala, kahvia ja ruisleipää... :)
edit: heitänpä sivugallupin: Syöttekö viiliä? Jos syötte niin mitenkä?
Itelläni menee myslin / banaani- tai omenasiivujen kanssa.
Se on aamupala ja itselläni se on lautasellinen muroja ja mahdollisesti jotain muuta, mitä kaapista sattuu löytymään.
Viiliin sokeria ja kanelia. Nami.
Lautasellinen puuroa (+hilloa). Mahdollisesti paahtoleipä. Maitoa.
Aamupala se on eikä mikään aamiainen!
Joko kaurapuuroa maidon kera tai sitten aivan herkullinen kinkku-juustovoileipä, joka on paistettu mikroaaltouunissa. Menenpä syömään sellaisen...
Leipää
lainaus:
Leipää
Me too.
Tänä aamuna Billys -pizzaa ja Tropic-tuoremehua. Hirveältähän tuo jälkimmäinen maistuu, mutta kun mitään muuta ei ole ja kraanavesi on ruosteista...
Kahvia tuli tuossa n. kolme viikkoa sitten yksi päivä vedettyä n. kahdeksan kuppia. Minulle liikaa, enkä ole siis juonut sitä sittemmin.
Paljon Kahvia ja jotain leipää...
lainaus:
Tänä aamuna Billys -pizzaa ja Tropic-tuoremehua. Hirveältähän tuo jälkimmäinen maistuu, mutta kun mitään muuta ei ole ja kraanavesi on ruosteista...
Kahvia tuli tuossa n. kolme viikkoa sitten yksi päivä vedettyä n. kahdeksan kuppia. Minulle liikaa, enkä ole siis juonut sitä sittemmin.
Ei sitte kannattais puhdistaa putkia, jos on ruostetta :-P
Leipää ja mehuuu!
lainaus:
hehe, mutta syön puuroo ja juon pepsiä
Tuu tänne sanomaan toi pepsijuttu! :)
Ite en syö mitn aamuisin, koulussa sit vasta.
Minä syön 2 lautasellista muroja tai pari leipää vesilasin kanssa.
Puuroa, jos on, muuten muroja. Tänään en ole saanut kuin yhden kupin kahvia, vaikka normaalisti juon heti aamulla kaksi(ja paljon enemmän illalla), ja tämän takia pitää korjata koko ajan kirjoittusvirhietä tästäkin tekstistä.
Arkisin kuppi kaffetta ja paahtoleipä.
Viikonloppuisin monta kuppia kahvia, paljon leipää ja jotain sekalaista :D
Syön usein lautasellisen muroja ja jogurtin koska en ehdi aamuisin syödä enempää, söisin muuten enemmänkin.
Jos olen henkisesti hereillä keittiöön asti selvittyäni, niin se on teetä, leipää ja muroja. Jos taas en ole, niin se on kupillinen kuumaa vettä.
lainaus:
PS: Sanotteko te mieluummin aamupala vai aamiainen? Mun mielestä aamianen on enemmänkin semmoinen että siinä on kaikkee leipää ja puuroo ja mehuu ja semmosia. Aamupala on taas joku pelkkä leipä ja mehu tai muroja tjsp...
Itse sanon aamupalaksi ja syön joskus puuroa joskus maitoa ja joskus kiireellä vain pullan! ;)
Juon lasinpohjallisen appelsiinimehua
Söin aamupalaa n. kolme vuotta sitten viimeksi. Silloin taisin juoda kahvia ja syödä leipää.
Arkisin en syö mitään mutta viikonloppuisin syön aina jotakin leipää tai sellaista, koska mutsi patistaa syömään...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.