Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Firefox ja RSS-feedit

Sivun loppuun

LaNu [03.09.2008 13:49:13]

#

Olen jo pidemmän aikaa aprikoinut, että onko tämän FF:n feedien käsittely näin surkeaa vai missä vika. Koko muu selain pitää kaffetaon, kun feedejä päivitetään. Eli siis ei pysty edes scrollaamaan auki olevaa sivua. Onko muut huomanneet tällaista?

Käytössä winxp, core duo T2300 kone, avastin virustorjunta... Palomuurina vuosia loistavasti palvellut Sygate. Ennen luulin syylliseksi virustorjuntaa tai jotain käyttiksen prosessia. Firefoxia ja sen feedien päivitystä olen päätynyt syyttämään palomuurin logien pohjalta. Siellä vilisee feedien osoitteita jumin aikaan. Tuo "seisokki" olisi varmaan ihan siedettävä vähemmillä RSS-syötteillä, mutta minulla niitä on viitisen kymmentä.

Olenko vainoharhainen vai onko tuo oikea bugi - ja nimenomaan Firefoxin bugi?

Muoks. Niin, luulin ennen käyttiksen olevan tauolla. Kun keksin syyttää Firefoxia, niin näyttääpi kaikki muut softat pelaavan ihan normaalisti jumin aikanakin.

kayttaja-2791 [03.09.2008 14:08:57]

#

Itellä on yksi feed enkä ole huomannut mitään ongelmia sen kanssa. Aika alkeellinenhan tuo feed-tuki on (sikäli kuin itse tiedän), eikö 50 feedin seuraaminen Firefoxin avulla ole muutenkin niin tuskallista että kannattaisi siirtyä ihan täysipäisen RSS-ohjelman käyttäjäksi?

LaNu [03.09.2008 16:21:54]

#

JTS kirjoitti:

Aika alkeellinenhan tuo feed-tuki on (sikäli kuin itse tiedän), eikö 50 feedin seuraaminen Firefoxin avulla ole muutenkin niin tuskallista että kannattaisi siirtyä ihan täysipäisen RSS-ohjelman käyttäjäksi?

Firefoxin hyvä puoli on se, että kirjanmerkit ja samalla feedit saa helposti synkronoitua kaikille koneille. Samoin hyppelehtiminen eri käyttisasennusten välillä on helppoa.

Noh, ehkä löytyy joku web-pohjainen readeri. Se ajaisi saman asian. En vain ole osannut kaivata Firefoxia enempää. Joskus kokeilin Thunderbirdiä, mutta Firefox oli parempi minulle. Pitänee sitten alkaa tutustua muihin :-)

kayttaja-2791 [03.09.2008 16:51:22]

#

Itse käytän Feedreaderia, ihan hyvin on toiminut:
http://www.feedreader.com/

Blaze [03.09.2008 17:03:51]

#

LaNu kirjoitti:

feedit saa helposti synkronoitua kaikille koneille. Samoin hyppelehtiminen eri käyttisasennusten välillä on helppoa.

Juuri tämän vuoksi käytän Google Readeria.

squid [03.09.2008 18:17:28]

#

Google Reader on itsellänikin jonkinlaisessa käytössä. Hyvin on toiminut jo pitkän aikaa, eikä ole mitään aikomusta siirtyä pois siitä.

ajv [03.09.2008 20:20:51]

#

Ääni täältäkin Google Readerille! Vielä kun saisi tänne putkaan syötteet... :)

Edit: ei vaan. Kyllähän nämä suosikkifoorumit on aina tabissa auki ja useammin nämä luen kun syötteet.

LaNu [03.09.2008 20:42:46]

#

ajv kirjoitti:

Ääni täältäkin Google Readerille! Vielä kun saisi tänne putkaan syötteet... :)

Google Reader kävi jo mielessäkin, kun edellistä viestiä kirjoitin. En ole siihen vielä tutustunut. Osin siksi, etten ihan koko nettielämääni mielellään antaisi suuryritykselle :-)

Pitää yrittää tehdä muualla edes ne jutut, missä Google ei ole ylivoimainen vielä. Alkavat vain käydä vähiin, kun kohta markkinoiden paras selainkin saattaa olla Googlen.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta