Kumpi onkaan parempi, Ohjelmointiputka vai Mureakuha?
Nyt tähän ikuiseen kysymykseen saadaan toivottavasti kunnollinen vastaus.
Ensi torstaina 31.7. kello 21.00 järjestetään putkalaisten ja kuhalaisten välinen viestijuoksukilpailu. Juoksupaikka on Assembly-tapahtuman vieressä Hartwall-areenan pihalla. Yhden juoksijan matka on alle sata metriä, eli kohtuutonta rasitusta ei ole tiedossa.
Pyydän halukkaita juoksijoita ilmoittautumaan sähköpostilla 30.7. mennessä osoitteeseen antti.laaksonen@mbnet.fi. Viestissä täytyy kertoa oma nimi sekä kumpaan joukkueeseen haluaa. Nyt on kysymyksessä sivustojen kunnia, joten jokaisen panos on tarpeen.
Lisää tietoa kilpailusta tulee lähiaikoina. Juoksijoiden lisäksi paikalle toivotaan tietysti kannustusjoukkoja. Tervetuloa mukaan!
Mitä ******?
Tarkoitan siis että haluan osallistua.
Itse osallistun jos pääsen mukaan!Tuosta juoksusta olen aina pitänyt yleisurheilulajeista eniten.
Täältä olisi myös tulossa juoksuvoimaa putkan joukkoihin, mikäli aikataulu antaa myöten. Hassua, miten kesälomalla tuntuu olevan enemmän kiire, kuin töissä ollessa.
Ei pysty liian hapokasta.
Ilmoittaudun halukkaaksi juosta Ohjelmointiputkan joukkueessa.
Harmi etten muutoin ole tulossa assyille, muuten voisin olla vahvistuksena. Esteenä lähinnä rahatilanne :P
tzaeru on riveissä! Peitsi tanassa!
Merri kirjoitti:
Harmi etten muutoin ole tulossa assyille, muuten voisin olla vahvistuksena. Esteenä lähinnä rahatilanne :P
Minäkin menen vaikka en mene Assyille ainakin Putkamiittiin jos ei sada.
Jepulis tulossa ollaan ei ole muuta, kuin leffassa käynti päivällä vaimon kanssa ja ilta onkin sitten vapaata pienelle urheilulle. Paljonkos muuten on tavoiteaika sataselle? Mä voisin laittaa tuollasen 16,2 - 16,8 sekkaa.
Alle 12 sekunnin ei mennä! Juostaan vaikka ilman jalkoja, nii.
:)
?Miten te ootte niin nopeita. Ittellä varmaan olisi 20s.
pollapoju: vahvat ja pitkät jalat, sekä Suomen armeijan koulutus auttavat pitkälle. Ei vaiten en ole juossut pitkään aikaan nopeaa pyrähdystä. Juoksen mieluiten pitkiä (> 10 km) lenkkejä. Saas nähdä kuin äijien käy.
Yläasteikäisenä juoksin satasen jonnekin 15-16 sekuntin tietämille, silloin olin jopa yllättynyt että olin useimpia nopeampi. Nykytilasta en tiedä, tuosta on se kymmenen vuotta :D Edellisistä pikapyrähdyksistä on kolmisen viikkoa, mutta silloin ei mittailtu aikoja, ainoastaan "palvelu"nopeutta :) Noin muutoin minut voi luokitella rapakuntoiseksi.
Mutta graah, parikymppiä siitä että kävisi juoksemassa 100 metriä, ei oikein vaikuta toimivalta yhdistelmältä :P
No kyllähän minä alle 20 sekunnin vedän tuon 100 metriä ihan leikiten.60 metriä meni siihen 10 sekunnin paikkeille viime syksynä.
Jos nyt aletaan kehuskella juoksuajoilla, niin vedinhän minä 60 metrin juoksun yläasteella 6.9 sekuntiin. \o
Ootte te melko noloja, itsehän vedän Cooperin 12 minuuttiin!
Nuorison Cooperin testi taitaa nykyään olla 12 minuuttia ilman kännykkää :) Kuhalaisia ei ilmeisesti kiinnosta sivunsa kunnia, vai ovatko kaikki haluamassa putkan joukkueeseen, vaikka vaikuttavatkin molemmilla forumeilla? Ihme löysäilyä tollanen.
Mä olenkin joskus vetänyt cooperin alle 12 minuuttiin! Hah!
Teuro kirjoitti:
Kuhalaisia ei ilmeisesti kiinnosta sivunsa kunnia
Itselle tulisi lähinnä mieleen, että kuhassa on sen verran varttuneempaa porukkaa, että eivät ole menossa Assemblyille (esimerkiksi itse olen viimeksi käynyt Assemblyillä 15 tai 16 vuotta sitten) ja eivät mahdollisesti ehdi tai halua lähteä pääkaupunkiseudulle pelkän kilpajuoksuun osallistumisen takia.
Toki Assemblyillä käy varttuneempaakin porukkaa, en tarkoita että se olisi pelkkä lasten/nuorten tapahtuma.
En itsekään tulisi kauempaa mutta Helsingissä asuessa on helppo vain kipaista paikalla. Helsingin kuhalaisten pitäisi kyllä puolustaa Mureankuhan kunniaa.
Itsehän en vielä(kään) osallistunut assemblyyn. Jonakin vuonna voisi vaikka kokeillakin, mutta sitä ennen tämä kokoonpano saa luvan hiukan uudistua :)
Eihän tällä mopolla kehtaa tulla edes paikallekaan.
Grezin teoria kuhan ikähaarukasta on tosin varmaankin oikea, mutta eikö siellä ole pk-seudulta ihmisiä, joille matka ei olisi este?
No tähän ketjuun tulleiden vastausten (tai siis niiden puutteen) perusteella suurinta osaa vakiputkiksista ei kiinnosta sen enempää kuin kuhalaisiakaan :)
! ..Onkohan tylsää juosta ilman vastuksia, ni.
Kaikki muut voi juosta ennen mua. Saan kunnian voitosta, joka tuli 2 vastustajaa vastaan.
Teuro kirjoitti:
Eihän tällä mopolla kehtaa tulla edes paikallekaan.
Eihän siellä konetta tarvi ku irkkaamiseen, musiikin soittamiseen ja äänestämiseen :)
Tämä kyllä ainakin tällä hetkellä huolehtii tuulettimien avulla vähintäänkin riittävästä äänen tuotosta. Saattaa olla hankala kuunnella mitään musiikkia. Voisi kai kohta uusia tuon kirotun takatuulettimen, koska ujellus on vielä pölyjenkin poistamisen jälkeen lähes infernaalista.
Valitettavasti kilpajuoksu joudutaan peruuttamaan osallistujien puutteen vuoksi. Aloitusviestin kysymys jää sittenkin vaille vastausta. Mutta ehkä joskus toisen kerran...
Eikö ohjelmointiaiheisten sivustojen paremmuudesta pitäisi kisailla ohjelmointikilpailussa? En toki sano, että osanotto siinäkään olisi laajempaa.
"ohjelmoi juoksupeli"
Tuossa ohjelmointikilpailussa olisi se vähän vaikeaa, että jokainen ohjlemoi erillisellä kielellä, joten sitä ei voitaisi kaikki yhteistyössä tehdä.Tai valitaan paras ohjelmoija joka kieleltä ja tehdään jokaisella kielellä erillinen ohjelma.
kossupullo kirjoitti:
Tuossa ohjelmointikilpailussa olisi se vähän vaikeaa, että jokainen ohjlemoi erillisellä kielellä, joten sitä ei voitaisi kaikki yhteistyössä tehdä.
Hyvän ohjelmoijan ei tarvi osata ku yks kieli ja se voi tehdä kaikilla. :-)
Tzaeru kirjoitti:
Hyvän ohjelmoijan ei tarvi osata ku yks kieli ja se voi tehdä kaikilla. :-)
... paitsi Lispillä, ellei se satu olemaan juuri se yksi. ;)
Ikävä, että kisa jää pitämättä, vaikka tämän saattoi kyllä arvatakin.
no ei ihmekkää ku ei kukaa osallistunu, ei kukaa täysjärkine mee juoksien puolustamaan jonkun foorumin "kunniaa" =D
Täysjärkiset onki ihan tylsiä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.