Heips!
Olen saanut toimivan lomakkeen tehtyä phpllä. Se toimii 'moitteettomasti' tikulla WOSsin kautta. Nyt olen kuitenkin siirtänyt sen palvelimelle jolla on Apacge2.2 ja PHP5. Ja kuten arvata saattaa, niin ei toimi kunnolla.
Olen jo lisännyt phpn kohtaan mihin syötetty teksti tulee. Eli kun syötän jotain haluan sen jäävän ruutuun. Tässä kohtaa oli aikaisemmin systeemit <??> tagien välissä. Nyt on <?php?> välissä. Ja tämä kohta korjaantui tuolla.
Aikaisemmin luki aina uudestaan syötetyn tekstin, kun painoi eri toimintoja sisältäviä nappuloita. Nyt näyttäisi lukevan vain sen yhden kerran ja loppukerroissa lukee tyhjän arvon.
Mitä kannattaisi tehdä?
Lähinnä kuvittelen että olisi joku kirjasto avaamatta konfiksessa. Olen tarkastanut, että vähintään samat, ovat aktiivisena tilassa kuin WOSsin Apachessa.
Kannattaa varmaan laittaa error_reporting(E_ALL); ja katsoa mitä mahdollisesti jää hiljaisesti tekemättä. Olettaisin kuitenkin, että sinulla itselläsi on paremmat mahdollisuudet debugata, kuin meillä joilla ei lähdekoodia ole.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.