jos haluan sisällyttää osan CSS määrittelystä Javascriptin onLoad metodiin, niin miten sen voi tehdä? Pitääkö mun kirjoittaa koko CSS määrittely tähän javascirptin onLoad metodiin, vai onko kätevämpiä reittejä, esim jotain parametri kikkoja? En kuitenkaan voi käyttää ilmeisesti <span id = "parametri1">, koska CSS määrittely tulee head tagien väliin, joissa ei voi käyttää span tageja tai muitakaan body elementin tageja.
Siis haluat erillisiä CSS määrittelyitä heille joilla on JS käytössä? Itse olen joskus tälläiseen tarpeeseen törmännyt, ja määritellyt tyylejä javascriptillä. Esimerkiksi Jqueryllä se on helppoa, mutta kyllä se ihan normaalilla JS:lläkin onnistuu ilman erillisiä kirjastoja (vaatii vain kikkailuja että ne toimivat kaikilla selaimilla).
Muitakin tapoja varmasti on, fiksumpia jos määrityksiä tulee kovasti enemmän. En tiedä onnistuuko JS:llä helposti ladata ulkoinen CSS-tiedosto.
Jos JTS arvasi aikeesi oikein (en saa itsekään selvää), niin kokeile, auttaako uuden style-elementin lisääminen DOMin avulla. Vastaavalla tavalla toimii ainakin JS-tiedostojen dynaaminen liittäminen. CSS-ominaisuuksia voi muokata myös suoraan JS:stä käsin:
var el = document.getElementById("otsikkoteksti"); el.style.color = "red";
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.