Olen tässä yrittänyt asentaa Allegroa Dev-cpp:lle. Eipä tule mitään. Olen hakenut Allegron käyttäen sitä "Check for updates" juttua. Tein niin, että otin sieltä project valikosta sen "Windows Application". Sitten olen sinne Linkeriin lisännyt sen "liballeg.a" tiedoston. Ja olen myös laittanut includen. Erroreita tulee 103. Ne koskee jotain BITMAP juttua. Lopussa on vielä päätteeksi Build Error. Osaisko joku kertoo miten toi homma pitäis oikeasti hoitaa?
Niin ja vielä yksi juttu. Kun otan suoraan Project valikosta sen "Windows Application", ja sitten heti suoraan "Compile & Run", tulee se Build Error. Siiten kun näpytän vähän aikaa tuota "Compile & Run", ohjelma lähtee käyntiin. Joskus lähtee jo ekalla yritämällä. Osaisko joku selittää?
Minulla ainakin on siinä projekti-valikossa multimedia kohta ja sen alla allegro...
Kiitos! Enpä tajunnut tuota ollenkaan. Sain homman toimimaan, melkein... Vielä se tekee joskus sitä Build Erroria, mutta ei se paljoa haitta. Kyllä se vähintään viidennellä kerralla lähtee käyntiin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.