Kellään kokemusta 1-ulotteisista tekstuureista? Mitä erityisiä jippoja pitää tietää että niitä voi käyttää ja kai niiden pitäisi toimia luonnostaan 2D tekstuurien kanssa? Sama indeksi-avaruus kai käytössä kun 2D tekstuureilla ainakin manuaalin mukaan, kuitenkaan en ole saanut näitä mitenkään toimimaan. Sen verran olen debugannut että PNG kuvasta lataa data taulukon oikein, sen jälkeen ei sitten muuta tule kun mustaa opengl kautta.
mm. tämmöisiä käytössä, ja hyvin toimii kun bindaan normaalin 2d-tekstuurin
glTexImage1D(GL_TEXTURE_1D, 0, 3, sx, 0, GL_RGB, GL_UNSIGNED_BYTE, data); glTexCoordPointer(1,GL_FLOAT,0,@(ta1[0]));
Oletkos nostanut GL_TEXTURE_1D -lipun ylös kun käsittelet näitä tekstuureja?
// alkuun ... glEnable (GL_TEXTURE_1D); // ... ja loppuun ... glDisable (GL_TEXTURE_1D);
Kyllä nuo on käytössä.
Mutta siis 2D ja 1D on yhtä aikaa päällä.. pitää kai kokeilla erikseen.
Edit: Ja sehän auttoi, toimii :)
Tarkemmin testattuna jos 1D ja 2D on yhtäaikaa päällä niin vain 2D toimii. Toisinsanoen molemmat voi enabloida alussa ja sulkea 2D käytettäessä 1D.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.